/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Pop up killer!
Fra : Pjevser
Vist : 485 gange
69 point
Dato : 03-03-05 05:05

er der nogen som kender en rigtig god pop up killer, som bare virkelig kan stoppe stort set alt!
Den skal både kunne virke til Mozilla, Mozilla Firefox og IE (Internet Explore)

/Pjevser

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 03-03-05 07:58
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-05 08:20

Skriv pop up stop i google og tag googles egen den ligger sig som en del af værktøjslinien i din browser og den er bare god
Mvh Sune

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-03-05 08:25

pop-up stopper fra panicware ( dpps) er absolut god og stopper alt !

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 69 point
Dato : 03-03-05 08:25

Ikke alle pop-up's er af det 'onde'. Alm. Javascript pop-up vinduer der ofte bruges i menusystemer og gallerier, bliver også stoppet af sådan en fætter. Dvs. alle kald til funktionen : window.open(...);

Det 'smarteste' er at spærre for de 'vemmelige' af slagsen. Nemlig de man ikke beder om. Mange af disse er registreret som Spy-/Adware. Så den bedste måde at undgå skadelige pop-up's, men stadig tillade 'gode', er at installere Spywareblaster, der fungerer som et passivt filter, der forhindre at man redder sig Spy-/Adware. Programmet kan dog ikke rense din maskine for 'snavset, hvis du først har fået det. Dertil må du bruge f.eks. Adaware.

Hent Spywareblaster her : http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html

En manual finder du her : http://www.spywarefri.dk/spybl.manuel.htm

Adaware henter du her : http://www.download.com/3000-2144-10045910.html?part=69274&subj=dlpage&tag=button

..og manualen her : http://www.spywarefri.dk/adaware.manual.htm

Jeg bruger selv Win98 SE og har ingen pop-up blocker installeret. Alligevel får jeg aldrig mystiske pop-up's !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : MartinBT

Dato : 03-03-05 10:02

firefox har jo en indbygget som virker rigtig godt, og hvis du ønsker nogen lunde samme funktion i IE sys jeg du skal give dig i kast med google toolbar.

Godkendelse af svar
Fra : Pjevser

Dato : 03-03-05 14:48

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-03-05 11:47

Selv Tak SS