/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
OVersæt til dansk (fr)
Fra : dr0zie
Vist : 465 gange
40 point
Dato : 02-03-05 21:04

Deux garcons sont disparus plus tôt aujourd'hui- Les deux garcons voulaient faire du
ski hords pise. Il est arrive un accident dans la neige.
Mais parce qu ils ont fait du ski hors piste, personne les ont vu.
Quand tout espoir avait palî et ils croyaiest ils sont morts, le sauvetage est arive.
Un helicoptere a sauve les deux garcons. A la fin tout le monde etait heureux.

Som overskriften siger vil jeg gerne be en oversætte dette til dansk

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 02-03-05 21:30

har fået den oversat men en der kan gøre det til lidt nemmere fransk

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 02-03-05 22:11

Edit.

En der kan retet dette fransk for mig:
Deux garcons sont disparus, dans la neige aujourd'hui. Ils sont arrivés un accident dans la neige, parce qu'ils ont faire du ski hords pise, heureusement une personne les a vus, et quand le deux thougt de gens ils étaient morts, un hélicoptère est arrivé les aider

ville blive glad hvis man kunne rette lidt gramatiske eller andre former for fejl også hvis nogle ord er helt forkerte

Skal nogle lunde lyde sadan her , eller betyde noget i den retnign
(Det er skrevet pa engelsk fordi kan ikke skrive aa ae og oe pa denne pc)

Two people disappeared earlier, in the snow today. They arrived a accident in the snow, because they wanted to off pisting, fortunately a person saw them, and when the two people thougt they were dead, a helicopter arrived to help them

Pa forhand tak

Annuller spørgsmålet
Fra : dr0zie

Dato : 12-01-06 22:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål