/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Visit Kort?
Fra : Angelica
Vist : 694 gange
100 point
Dato : 02-03-05 19:32

Hej alle

jeg står og har fået en bestilling på at lave visti kort til en men har et
problem kan godt lave selve design men ville gerne vide om der var
en som evt kendte til et visit kort program hvor jeg kan lave det den
vej igennem for aner ikk hva størrelse et visti kort har osv og tænkte
at det ville være letter hvis der var et program special til det..

knus
angel

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 02-03-05 19:39

du kan prøver Microsoft Publisher

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 02-03-05 19:41
Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 110 point
Dato : 02-03-05 19:44

Hej Angelica. Jeg vil anbefale dig at købe Averys færdig-udstandsede visitkort. Når du køber en pakke af disse, kan du gratis få Avery's CD, med skabeloner til alle deres mange produkter. Jeg lave selv mine visitkort, og de ser meget proffessionelle ud.

http://www.avery.dk/dk1/downloads/design2000.jsp

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 03-03-05 15:12

Du kan få lavet dine visikort hos www.vistaprint.com
Der står alt om muligheder, mål og priser på deres hjemmeside.
Jeg tror ikke, det kan gøres bedre og billigere.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-03-05 18:52

Eller i Word Funktioner, Konvolutter og etiketter.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 04-03-05 12:54

Du er nødt til at kend det konkrete visitkort, for der er forskel i størrelserne. Publisher er bedst, men word kan også bruges. Endelig kan du finde program og visitkort hos www.avery.dk

Godkendelse af svar
Fra : Angelica

Dato : 09-03-05 15:21

Tak for svaret Franksp.