/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
norman virus program
Fra : dims
Vist : 447 gange
200 point
Dato : 02-03-05 18:36

Hej

Når jeg sætter mit norman virus progam til at scanne finder det en del infekseret filer.
Problemet er at når jeg trykker på rens knappen fryser billedet og jeg kan så ikke komme vidre.
Hvad kan det skyldes og hvad gør jeg

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 02-03-05 18:41

Det er ikke norman der fryser billede, så er der en anden virus der ligger og gemmer sig som norman ikke tar, jeg har selv norman og er meget glad for det.
MVH Robert

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 210 point
Dato : 02-03-05 18:44

Jeg kan ikke huske om du kan "køre" Norman i fejlsikret tilstand - men prøv.
Ellers kan du gå herover hvor de ved en masse om Norman.
www.spywarefri.dk
Det er gratis og de har et forum hvor du kan spørge.

Kommentar
Fra : anja5

Dato : 05-03-05 21:33

Som emesen siger så spørg her: http://www.spywarefri.dk/forum
Du ved mere om Norman end Norman ofte gør

Godkendelse af svar
Fra : dims

Dato : 08-03-05 16:58

Tak for svaret emesen.