/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Problemer med Mobiltelefon
Fra : epidedymittis
Vist : 391 gange
50 point
Dato : 02-03-05 16:41

Jeg har for ca. 4 måneder siden købt en mobiltlf af mærket Nokia N-gage Qd. Den fungerede fint, indtil for et par dage siden, hvor den tilsyneladende er løbet tør for strøm. Da jeg prøver at lade den op flimrer skærmen, og intet sker. Jeg kan tænde den, men kommer aldrig til punktet: Indtast Pinkode, før den går død igen. Nogle der kan hjælpe mig?!

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 02-03-05 16:52

Hvis det er en ny telefon, skal du henvende dig til forhandleren, for så er der stadig garanti på.
Og hvis den skal dække, må du ikke selv begynde at rode med telefonen.
Men ellers kan der være flere ting galt med den, en fejl i selve telefonen, en fejl i batteriet, en fejl i opladeren o.s.v.

mvh dova

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-03-05 17:27

tja.. det lyder som en god idé.. Så er det bare om jeg kan finde kviteringen ;) Jeg må prøve. Jeg håber det er en fejl i batteriet, men man ved jo aldrig..

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-03-05 17:27

Tak for svaret dova.