/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
google
Fra : Coolio_Nic
Vist : 751 gange
50 point
Dato : 02-03-05 09:37

Hej alle!
Når man har været inde på google og søge kan den jo huske hvad man har søgt efter kan man gøre
noget for at slette de ting man har søgt efter.

FX (hvis jeg skriver Microsoft i søg feltet så næste gang jeg skriver m i søge feltet foreslår den Microsoft )

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 02-03-05 09:45

Hej
Gå i funktioner øverst oppe på værktøjslinien, vælg internet indstillinger, og klik på ryd oversigten.
Sæt også "antal dage siderne skal gemmes i oversigten til o.
c",)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-03-05 09:47

funktioner - internetindstillinger - indhold - autoudførelse - fjern flueben i webbrowser

husk at fjerne alt i ryd oversigt i IE

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 02-03-05 10:11

Citat
. Hvordan fjerner jeg tidligere søgninger, når jeg begynder en ny forespørgsel?

Din søgehistorik er en funktion i Internet Explorer 5.0. For at slå denne funktion fra, gå til "Internet Indstillinger" under "Værktøjer" menuen, og vælg "Indhold" fanen. I området med personlige oplysninger, vælges 'Automatisk færdiggørelse'. Klik på 'Rens formular' knappen. Du kan også fravælge formular knappen i det samme vindue, for at forhindre tidligere søgninger i at dukke op i fremtiden. Alternativt kan du slette enkelte punkter fra historikken ved at bruge "ned" piletasten for at vælge en tidligere søgning og trykke på Delete når en uønsket søgning er markeret.

fra denne side http://www.google.dk/intl/da/faq.html#iehistory

Hilsen ans

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 02-03-05 14:20

prøv at gå på google også uden at skrive noget tryk i søgefeltet, så kommer der vel en liste

marker fx den øverste også tryk på Delete tasten også skulle de gerne forsvinde

Godkendelse af svar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 03-03-05 19:56

Tak for svaret ans.
det var rigtig godt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-03-05 21:28

Selv tak Coolio_Nic

Siden her giver mange oplysninger om Google

http://www.google.dk/intl/da/about.html

Hilsen ans