/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Flemlone
Fra : arne.jakobsen
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 01-03-05 19:37

Hej igen Flemming. Rart at høre at en ny bruger gør sig så megen ulejlighed.

Vi har to plena på Kandu. Tip og Spørgsmål.

Dit seneste tip, var ikke et Tip men et spørgsmål.

Du ville helt sikkert gerne have svar på dit spørgsmål, men det kan man ikke i Tip.

Opret et spørgsmål i denne kategori/emne til f.eks. 10 point, så kommer der kommentarer til dig.

Jeg giver KUN 1 point, idet dette ikke er et spørgsmål men blot et råd til dig.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-03-05 19:56

arne> 1 point er da fint...., selvom det kun er et råd

Der kan altid åbnes for mere, hvis der kommer gode kommentarer til et billigt råd.

flemlone(flemming)> Det er en diskution om åbne spørgsmål, som nok aldrig slutter.
Hvis du kan klare lugten i bageriet og fortsætter her på kandu, vil du se at der af og til kommer gammel vin på nye flasker.

Fortsat god aften fra og "kommentarlyst".

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-03-05 19:58

Fortsat god aften fra og "kommentarlyst". -------- fingrene skrev ikke det hjerne tænkte

Fortsat god aften fra et snedækket Sjælland, og god "kommentarlyst".

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-03-05 20:03

Måske kunne jeg følge op med et mere målrettet og forkromet råd - hvis der var lidt rigeligt point at hente.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-03-05 20:13

Eyvind> Det er rigtigt...vi giver ikke noget fra os uden betaling.

Hov....ryger du igen ? (spørgsmål eller et råd uden point

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-05 20:21

flemlone kan da bare spørge her om ulukkede spørgsmål

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 20:22

Jamen OK jakjoe og Eyvind Så ta'r vi den her, og jeg betaler pointerne. Men det var vel alt i alt bedre om Flemming selv lavede sit spørgsmål? Og med den rigtige overskrift.

Og I kan godt spare jer. I får KUN poængerne hvis Flemming ikke dukker op.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-03-05 20:26

det minder mig om, at jeg skal have noget at spise.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 20:27

jakjoe - Jeg tror du er udsat for en ikkeryger joke? Det er emesen der er holdt op med at ryge.

ans - Ja da. ;-

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-03-05 20:31

Ok, Eyvind ryger, men emesen holder sig stadigvæk på måtten.

Godt at kunne dele sit liv op på den måde

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-03-05 20:36

Emesen
Emesen.
Eyvind
Alle profiler ryger ikke på hvad som helst og slet ikke smøger ......... endnu da.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-03-05 20:38

Jeg synes da det var udmærket tip.
Og lige så meget en opfordring til andre brugere.

Og det kunne jeg, ud fra stjernerne, se at flere andre også har ment.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 20:39

Ja, og molokyle drikker ikke i februar måned. Altså på nær den 28 om aftenen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 20:45

dova - Flemmings første tip, var et tip og et godt tip, det fik 1 stjerne. Hans nye tip fra idag var ikke et tip og fik 4 stjerner. De der bedømmer tip har ikke en BIB.... forstand på hvad de gør. Havde de det, villle de ikke vurdere så tåbeligt.
Men hvis du synes at Flemming tip er/var et tip, så fortæl hvori tippet lå? Jeg kan desværre ikke se det. S.U.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 20:51

OK - for så lige at gøre helt klart hvad vi taler om:
Citat
Fra : flemlone Send til en ven Dato : 01-03-05 19:01

Tip : "Hvorfor 'lukkes' gamle åbne spørgsmål ikke"

Hej Alle kandu brugere
Har været igang her på Kandu i 5 dage nu og er ved at surfe lidt rundt i junglen af spørgsmål og svar. Kan så konstaterer at der står afsindig mange åbne spørgsmål med "gode" point, som er æld gamle ( nogle er set 6-7 md gamle). Kunne det ikke lade sig gøre at når et spørgsmål ikke var afsluttet efter en vis tid, så skulle Kandu fjerne spørgsmålet. Eller har andre en bedre idet til at få ryddet op, så overskueligheden kom bedre til sin ret.
Det kunne måske også være dem som fremsatte pointene og spørgsmålene der ikke ved hvordan man afslutter en"sag".
Måske Kandu skulle frem på banen med et lille kursus.
Alle har vel brug for at få ryddet op på sit skrivebord en gang imellem.
MVH
Ny bruger af Kandu.dk ( IKKE FOR POINTENES SKYLD )
Flemming

Hvor er der et Tip?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 20:55

jakjoe - Nasserøv
Citat
Der kan altid åbnes for mere, hvis der kommer gode kommentarer til et billigt råd. ;-)

Velbekomme (Bøvse-smiley)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-05 20:55

arne.jakobsen

Citat
De der bedømmer tip har ikke en BIB.... forstand på hvad de gør.

Det er nu heller ikke altid at de, der skriver et tip, har en BIB....forstand på hvad de gør.

"flemlone" dette var ikke myntet på dig/jer

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 21:05

ans - behøver jeg skrive at du har ret

Flemming & Lone - Kom nu og læs tråden og få jeres point så jeg kan få lukket.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-03-05 21:17

Ans har altid ret..........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-03-05 21:17

Imens vil jeg tage mig en smøg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-03-05 21:18

Men mest uret.............

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 21:26

Hej Hanne ... ØH Host. Jeg mener .HOST. Gle .Host. m det. Hik
Men kom med en ordentlig kommentar, såvel til mit spørgsmål som til Flemmimgs Tip, så kan vi tales ved igen.

</Arne/Ræv bag øret>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-05 22:07

Nu har emesen igen sendt en af sine bydrenge

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-03-05 00:38

Jeg tar´ squ en smøg sammen med Hanne mens vi venter

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-03-05 19:09

Må jeg lige på det skarpeste beklage Eyvind's opførsel.
Det er simpelthen skandaløst, og uden sidestykke, at komme med denne uhørt påståede antydning.
( http://www.kandu.dk/dk/spg/61726#657008 )
Ans har så absolut ikke..............
Citat
Ans har altid ret.......... :-((
Men mest uret :-D

Nemlig...........for jeg kan slet ikke mindes, at Ans har haft ret i noget som helst.

PS. Vil i låne et askebæger mens i venter.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-03-05 20:18

Okay venner, Tak for gode og sjove kommentarer så vidt.

I har selvfølgelig lov til fortsat at bruge tråden. Jeg har dog tænkt mig at vente med at lukke den til flemlone selv indfinder sig med en kommentar.

Kærlig hilsen Arne Jakobsen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-03-05 21:32

Ja arne.jakobsen sådan skal det være.

emesen er du blevet senil

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-03-05 16:52

Yes vel er jeg blevet .................................... øh hvad spurgte du om.

(Gisp - nu håber jeg sandelig ikke at mirit skriver noget tilsvarende lige nu)

Accepteret svar
Fra : flemlone

Modtaget 100 point
Dato : 04-03-05 17:12

Hej Arne , Ans, Emsen med flere.
Kan godt være jeg i starten er lidt ivrig, så at tips kommer under spørgsmål og omvendt. Bær over med mig. Jeg skal se om jeg kan koncenterer mig.

Men i bund og grund var det egentligt bare en konstatering at jeg synes at det er noget rod når nogen stiller en opgave god eller dårlig, så ender det med ingenting, pointene bliver ikke fordelt.Svarerne blæser i vinden, spørgeren er som forsvundet i IT æteren.
Vil ikke stille spørgsmålet igen, da Kandu sandsynligvis skal være sådan.
MVH Flemming

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-03-05 17:16

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-03-05 17:17

Hej Flemming. Godt at høre fra dig igen. Lur mig om der nu ikke kommer lidt svar på dit spørgsmål alligevel.
Men denne trå er ikke længere helt så seriøs, så du kan forvente lidt af hvert. Det er nu engang vores måde at slappe af på i weekenden. (En af dem)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-03-05 17:26

Hej Flemming
Hvis du ser i vores profiler, så kan du se hvilke tips vi selv har skrevet, og du vil opdage at her er brugere der skriver tips til andre brugere og kommenterer andre brugere i tips.
Så dit tips var såmænd udmærket.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-03-05 17:35

Ja Bent. Men at det sker er beklageligt. Jeg har selv gjort det og beklager meget. (Jeg var så ung dengang )
Det gale er jo at hvis man bruger Tip som debat-forum, vil alt for mange gode tips hurtigt ryge ud af seneste 25.
Er man uenig eller enig med en Tip-skriver, bør man efter min mening lave et spørgsmål inden for Kategorien/Emnet, og dermed give plads for en ordentlig debat.

S.U.: Senest N.U.

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 04-03-05 17:46

Hej Arne
Flemming igen
Nu har jeg sat spørgsmålet under spørgsmål. Mit spørgsmål til dig er hvordan får jeg givet de 100 point til den som kommer med for mig det bedste svar ??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-03-05 17:57

Dit spørgsmål er allerede besvaret.

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 04-03-05 18:07

Tak Arne
Og mine point er givet
Flemming

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-03-05 18:13

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-03-05 18:20

Et ubrugeligt og forkert svar som flemlone har fået

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-03-05 18:24

Flemming - Det har jeg set. Men da det jo er et godt spørgsmål, burde du nok have ladet det stå åbent lidt længere. Men det har andre vist allerede fortalt dig. Skide være med det. Al begyndelse er svært. Du skal nok får det lært.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-03-05 18:25

Hovsa. Det rimede og det var ikke en gang med vilje.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-03-05 19:58

Det var godt at du omsider kom ind. Vores debat har åbenbart været produktiv.

Kærlig hilsen (også til Lone) fra Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-03-05 20:12

Ja, der blev lukket 2 spørgsmål.

Dit arne.jakobsen og så det fra flemlone

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-03-05 20:16

Hvor I dog bytter point.

arne.jakobsen tror du selv på, at du får venner, nej jeg mente en ven, på denne måde?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-03-05 20:32

ans

Jeg åbnede dette spørgsmå/tråd Dato : 01-03-05 19:37

Flemlone kom først ind Dato : 04-03-05 17:12

Det kan man da ikke kalde pointbytteri.

Og glem alt om mine venner. Det har du ikke en prut forstand på. Og hvad mener du med din ½-svinske bemærkning:
Citat
arne.jakobsen tror du selv på, at du får venner, nej jeg mente en ven, på denne måde?

ans - Få dig et liv selv. Så slipper du for at jagte mig. Jeg har aldrig pisset på dig. Jeg har flere gange sagt at jeg synes at det er noget skidt at du ikke vil lukke dit 5 mdr. gamle spørgsmål. Men det hører ikke til i kategorien "overbeskidning".

Dine kommentarer til mig i denne og andre tråde, ligner mere og mere forfølgelse og overpisning.

Stop nu.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-03-05 20:33

Og hvor mange venner jeg har eller får, er jo heller ikke noget du skal blande dig i. Og du ved åbenbart heller intet om det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-03-05 20:34

Og hvor mange venner jeg har eller får, er jo heller ikke noget du skal blande dig i. Og du ved åbenbart heller intet om det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-03-05 20:58

Citat
Jeg giver KUN 1 point, idet dette ikke er et spørgsmål men blot et råd til dig.

Efter at du i dag i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/61913

stillet af flemlone fik 100 point så forhøjede du her og lukkede spørgsmålet.

I mit spørgsmål til dig om at lukke en tråd mangler jeg stadig svar på om et lukket spørgsmål med et uacceptabelt svar er bedre end et åbent spørgsmål med et ubrugeligt svar.
Og en begrundelse.

Tråden kan ikke lukkes før du har svaret.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-03-05 21:12

Jeg forhøjede i denne tråd straks da flemlone meldte sig,

M.h.t. til din tråd, så har jeg allerede svaret. Men som sædvanligt, accepterer du kun kommentarer som DU synes om.
Så det er jo blot endnu et af dine spørgsmål der aldrig bli'r lukket.