/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvor varm!
Fra : CIAO_MOLD
Vist : 415 gange
20 point
Dato : 01-03-05 18:27

hvor varm bliver mit topstykke og cylle ca.? kan man male det med varmebestandig maling op til 650grader ?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 30 point
Dato : 01-03-05 18:40

Det er dumt at male det, da malingen kan forringe kølingen af cylinder og topstykke.
Men det kan males med ovnfast maling til høje varmegrader.

mvh dova

Kommentar
Fra : gril

Dato : 01-03-05 18:42

Du kan godt male både topstykke og cylle da de ikke bliver over 650 grader har selv gjordet det da jeg selv hadet knallert

Kommentar
Fra : gril

Dato : 01-03-05 18:44

den køler da ikke dårligere af man maller den

Godkendelse af svar
Fra : CIAO_MOLD

Dato : 01-03-05 18:44

mange mange tak for det ! skal man da grunde først ???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-03-05 18:45

Den kan ikke slippe af med varmen, hvis det er lettere forståeligt.

mvh dova

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 01-03-05 22:41

Kan kun give DOVA ret, den køler ikke nær så godt med maling.
Selv farven på malingen, kan have betydning for, hvor let den kan komme af med malingen...

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 01-03-05 22:42

Ups....Ups... Ikke malingen, men varmen...
Kan kun give DOVA ret, den køler ikke nær så godt med maling.
Selv farven på malingen, kan have betydning for, hvor let den kan komme af med varmen...

Kommentar
Fra : CIAO_MOLD

Dato : 01-03-05 22:53

men kan den tage skade af det ?

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 02-03-05 00:30

ja det kan den da hvis den bliver for varm og ikke kan køle ordenligt pga. malingen kan stemblet jo sætte sig..... og det er aldrig sjovt