/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail i Outlook Express
Fra : emesen
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 01-03-05 16:29

Jeg ville lige hjælpe en nabo med en ny Hotmail og lægge den ind i Outlook Express 6.
Men ak og ve nu skriver den at gratis Hotmail ikke mere kan benyttes i OE.
Er der nogen "fiduser" jeg kan bruge.

Jeg bruger selv OE5 og der kører det stadig fint.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-05 16:35

Den eneste "fidus" du kan bruge med en ny hotmail konto er at opgradere den til betalingsversionen! Den gratis virker ikke mere met OE!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-03-05 16:40

Jammen de eksisterende virker jo endnu. Jeg har 2

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 01-03-05 16:43

Jep! men ikke en nyoprettet hotmail! Min gamle virker skam osse fint, endnu! Det skal de nok osse lukke for på et tidspunkt, hvis jeg kender microsoft ret!

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 01-03-05 16:51

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-05 17:13

Osse ked af det er sådan eme

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-03-05 19:34

Jeg har kigget i Hotmails "dejlige" tilbud - der står ikke noget om at den kan køre i
outlook /outlook express

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-05 23:07

http://lc1.law13.hotmail.passport.com/cgi-bin/dasp/ua_info.asp

Under ofte stillede spørgsmål og kontopolitikker