/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
aklsp.dll virus
Fra : mingg
Vist : 409 gange
200 point
Dato : 01-03-05 14:30

virus 112 kan finde aklsp.dll men ikke fjerne den
jeg har prøvet at lukke alt ned i jobliste og prøvet at slette den både normal og i regerstrinsdatabasen
den ligger i system32
både norton og panda kan ikke finde den
gode forslag ønskes

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-03-05 14:38
Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 210 point
Dato : 01-03-05 14:39

Du skal slå systemgendannelse fra, hved at højreklikke på "denne computer" og i egenskaber/systemgendannelse skal du sætte vinge i "deaktiver systemgendannelse"
Så skal du starte op i fejlsikker tilstand ved at holde F8 nede ved opstart.
Så kan de fleste antivirus/antispy programmer køre i denne tilstand, og klare ærterne.
Desuden kan du manuelt slette de filer du vil, hvis de ikke er skrivebeskyttet.
Husk at slå systemgendannelse til igen når du er opstartet normalt.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-03-05 14:41

Spar på pointene

Slet http://www.kandu.dk/dk/spg/61700

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : mingg

Dato : 01-03-05 15:14

den fra jakoe er da en hel bibel at komme igennem

Godkendelse af svar
Fra : mingg

Dato : 01-03-05 15:30

Tak for svaret pallebhansen.
det virker sgu