/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
sælge hus i sims 2
Fra : SandraFalk
Vist : 4917 gange
50 point
Dato : 01-03-05 13:27

Kan man sælge sit hus i sims 2?
Jeg flyttede ind i et hus der var der i forvejen, og vil gerne købe et andet - hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 01-03-05 13:48

Hvordan sælge?
Du kan lægge det i houses and lots bin, hvor det så bliver gemt, til hvis du vil bruge det igen måske i et andet neighbourhood, du kan også uploade det og sætte det ind på the sims exchange, hvor du også kan hente alskens huse og simmere med nyt tøj og hår og møbler og altmuligt ned.

Der er et kæmpe forum på nettet med sims 2 ting - du kan få nye tapeter og alt muligt. HVis du er interesseret kan jeg sende dig en omgang med det bedste og gratis links.

Men sælge huset som sådan kan du ikke. Du kan flytte ud og lade en anden familie flytte ind.

Du kender godt alle snydekoderne ikke? Så du få evigt med penge, kan se dem nøgne (i stedet for den der censurerende dims de sætter på). på nettet kan du også hente skins, så du kan få med brystvorter og kønshår og det hele.
Der er også snydekoder, så du kan bygge det vildeste huse og sætte møbler ovenpå hinanden..

Ja, man kan alt - sig hvad du vil vide, og jeg kan hjælpe dig - er selv en SIMS2-o-man!

Hilsen Marie.

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 01-03-05 14:02

ok mange tak - ja jeg har fundet en masse snydekoder jeg skal prøve
Har kun prøvet spillet een gang, men helt sikkert et sjovt spil man kan bruge mange timer på.
Nu har jeg bare et problem! (DUMT)!
Jeg gemte spillet sidst jeg spillede, men ved ikke om jeg har gjort det rigtigt, fordi når jeg skulle spille igen, kunne jeg ikke finde det sted, hvor man kan begyndde tidligere gemte spil???????

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 01-03-05 14:04

hvrodan flytter man ud?? hi hi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 14:10

sælg alt i huset og alt udenfor - flyt ud (hermed sælger du huset) - flyt familien til nyt hus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 14:11

(brug buldozeren)

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 01-03-05 14:17

hjælp ønskes til det med at gemme spillet - og åbne det igen....

Accepteret svar
Fra : dynamicduo

Modtaget 50 point
Dato : 01-03-05 15:10

Jamen, når du skal ud af spillet siger den vel om du vil gemme eller ej? Så sir du bare ja, og så ligger den der, når du skal ind igen.

Hvis du har bygget et fedt hus du vil gemme, eller der er et hus, som fulgte med spillet, som du ikke vil have liggende dér, hvor det er men et andet sted, så kan du gå ud i området/nabolaget og så klikke på dér hvor der er billede af et hus nede i ventre hjørne, så kan du vælge "før over i kassen med huse om grunde" (jeg ved ikke hvad de hedder på dansk, spiller det på engelsk) og så ligger det der, til når du vil have det en anden gang.

Hvis du bulldozer et hus mister du alt hvad du har lavet etc.

Hvis du vælger at flytte ud (Det kan du gøre på 2 måder, du kan gå på nettet (i spillet) og sig "flyt ud" eller du kan gå ud i "området", som jeg snakkede om før og vælg symbolet, for "flyt ud" og klik så på grunden. Så flytter familien ud og ryger i kassen med ubrugte familier (alt bliver gemt - deres skills, penge og tøj de har købt etc) men huset bliver ryddet for møbler. Så hvis og når du flytter en familie ind i huset igen, skal du møblere forfra.

Men prøv dig frem, spillet er rimeligt logisk opbygget i funktionerne, hvis du er i tvivl om, hvilken funktion der kan hvad, så lad musen "ligge" på det lidt tid, så kommer der en kasse frem, der siger, hvad den gør. Giv dig en times tid eller sårn til at hygge rundt i spillet for at lære alle de forskellige funktioner at kende. Spillet er enormt stort og kan en hel masse - meget mere end der står i manualen.

Held og lykke,

Marie.

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 01-03-05 15:20

Hov! Gemme spillet - dét fik jeg vist ikke rigtigt svaret på!
Du skal ikke gå ind i noget "hent gemte spil" eller noget - Du skal bare gå ind i det nabolag du spillede i sidst og klikke på det hus, du var igang med at spille i, så fortsætter det hvor du slap inden du gemte.
Gir det mening?

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 01-03-05 15:52

HEY DYNAMICDUO
Det lader til at du ved lidt om "the sims"
Tror måske du kan hjælpe mig med denne tråd:

http://www.kandu.dk/dk/spg/60423

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 01-03-05 15:58

Ja, man kan ikke "gennemføre" Sims2 - det er hele kernen i det, at det fortsætter fra generation til generation. Vedkommende har skrevet om Urbz in the city, som så vidt jeg ved, er det til Playstation og/eller Gameboy, og ikke på PC, som jeg har indtryk af, er det du spiller, så se bort fra det!

Sims er jo en hel myriade af forskellige spil. Til Sims 1 var der jo en ton af expansion packs.. Makin magic, livin large etc etc og jeg skal komme efter dig!
Og så har de lavet playstation versioner og videreudviklinger af dét. Så har det også lavet Sims 2 som DVD-ROM (i modsætning til CD-ROM, som vist er det mest almindlelige) og her lige om snart kommer der så en expansionpack til Sims 2 til CD-ROM som handler om, at de kan komme på universitetet.

Jo jo, Maxis forstår at tjene penge på det her!!

Godkendelse af svar
Fra : SandraFalk

Dato : 01-03-05 17:07

Tak for svaret dynamicduo.