/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE til BjarneD !!!
Fra : bennymanden
Vist : 325 gange
9 point
Dato : 01-03-05 12:47

BjarneD blev månedens "lykkelige" vinder
------------------------------
Bjarne

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-03-05 12:50

Sikke noget snyd, BjarneD er da ikke ny
Tillykke til BjarneD

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-03-05 12:53

Til lykke Bjarne.

Bjarne er sikkert klar til at afprøve SIMS = Skyd Ikke Med Skarpt

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 12:53

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-05 12:58

Lykkelig og lykkelig. Det er da p.... uretfærdigt, at nogen vinder to gange med så kort interval. Jeg er for øvrigt glad for min DVD afspiller.

Tak! Benny

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-05 12:59

..og I andre!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-03-05 13:27

ja ja vi ved godt at du har betalt under bordet bjarneD

tag det som en oplevelse

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-03-05 13:29

det overnævnte er skrivet som en joke og har ingen retfærtighedder på sig

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-05 13:29

ssshhh!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-03-05 13:31

ja jeg viste det

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-03-05 13:31

Bjarne med den gevinst du nu har vundet, vil du meget snart kunne blive ekspert på området SIMS.
Der er stort behov for kvalificeret hjælp. http://www.kandu.dk/dk/spg/61688

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-03-05 13:32

øh hvad kostet det??

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-03-05 13:34

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-05 13:47

Sandheden er, at jeg har reduceret min logon tid hos Kandu og har endda lavet en postregel så mails fra kandu ryger direkte i Slettet Post så jeg kan slette dem alle sammen ved at tømme mappen, og derfor er det dobbelt ironisk, at jeg vandt IGEN.
Hvis Kandu får udnævnte nogle moderatorer, der kan mane både mig og andre til orden og får et bedre "gulerods" system så ville det blive meget bedre for p.t. er det ved at være en legeplads eller et chatroom om man vil.

rotw, man betaler vel ikke bestikkelse for noget der kan købes for håndører.

Den Utaknemmelige!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-03-05 13:52

Til mer' lykke Bj-arne-D

Citat
Kandu får udnævnte nogle moderatorer, der kan mane både mig og andre til orden

Ja, men du skal da strax få dit ønske opfyldt !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 01-03-05 13:55

Jeg vil kalde ALLE brugere til orden !

I må straks sørge for at molokyle fremover får ALLE point i alle spørgsmål molokyle deltager i, således molokyle fremover kan vinde præmien HVER måned.

MODERATOR

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 19 point
Dato : 01-03-05 13:57

Tak !

[hør] Der ka' I bare høre.

Hit mæ påængårnø !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-05 13:57

Javel!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-03-05 14:39

BjarneD - så får du ikke megen tid her på kandu, nu hvor du skal passe en hel familie i Sims

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-05 14:53

Jeg skal til at bygge min overetage om så der bliver hverken tid til SIMS eller Kandu og jeg har desværre også fået søsat to nye webside projekter, som nok vil stjæle mine aftener.
Jeg må nok hellere koncentrere mig om min egen familie.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-03-05 16:11

BjarneD

Og lad nu være med at have det dårligt med at have vundet den, du er lige så nær til at vinde som alle andre.

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-05 16:22

Var lige inde og kigge på de sidste 12 måneders vindere! Ser ud som om mirits tsunami højtalere er omdøbt til Support!
Det har de jo osse godt brug for i tsunami området

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-05 16:23

Og til Bjarne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-05 16:25

BjarneD

Du kan jo altid spørge cocai, som vandt spillet for en måned siden, hvis du går i stå.

Nåååh nej. Tror spillet er meget tidskrævende. Har ikke set cocai siden

BjarneD

Hilsen ans

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-05 16:52

Ans, det kunne der måske været noget om eller måske ikke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-03-05 17:10

Tilykke tillykke tillykke Bjarne.

Vil du vide noget om spillet................så spørg.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-05 17:18

Jeg ved intet-----------men det er jo ikke noget nyt.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-05 17:19

For øvrigt, TAK TAK TAK TAK
TAK TAK TAK TAK!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-03-05 17:22

Altså Bjarne - jeg ved heller ikke noget om det spil...................men spørg bare.

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 02-03-05 00:27

Tak for svaret molokyle.
------------------------------
Ja - jeg turde jo ikke andet
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-05 09:44

Det er altid sundt for helbredet at lytte til sitets moderator

</MOLOKYLE>