/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fortæl om hardware
Fra : Tompe_10
Vist : 449 gange
50 point
Dato : 01-03-05 10:58

Er der en af jer der lige kan fortælle mig lidt om hvad de forskellige hardware dele gør og hvordan de gør det...

når jeg siger hardware mener jeg ikke mus og den slags jeg tænker på ting inde i en pc so for eksempel ram og cpu

BTW jeg er sikker på at du kommer molo heHe

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 60 point
Dato : 01-03-05 11:27

http://buhuu.dk/1587/1700/

ellers har komputer for alle en fin lille bog om hvad og hvilken mm mener den hedder tips til ny computer

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 01-03-05 11:41

Tak ska du ha...!

jeg sider lige med en af mine venner og vi er oppe at skændes om hvad en cpu er...

Han siger at det er det samme som en procesor er det rigtigt...?

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 01-03-05 11:42

CPU står for Central Processing Unit = Processor i daglig tale.

Så han har ret

Lars

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 01-03-05 12:17

Ok tak for det

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 02-03-05 17:02

Tak for svaret rotw.