/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hønespillet
Fra : Jernladyen
Vist : 4865 gange
51 point
Dato : 28-02-05 20:06

Nu har jeg ledt efter Æghardt i Hønespillet på Eggsite.dk. Nogen der ved hvor han er??

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-02-05 20:14
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-02-05 20:14
Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-02-05 20:15

Hej Jernladyen

Jeg har også meldt mig til det spil, men at skulle gå tur med en høne i døgnets 24 timer det er for meget.

Idag kan jeg slet ikke komme på siden, min høne eksisterer ikke.

Jeg fandt æghardt, men husker ikke siden er det koden du vil ha'

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-02-05 20:22

Emesen, når jeg bruger dit første link, kommer jeg kun til en tom side. Når jeg bruger det andet, kommer jeg til forsiden af hønespillet. Og der er så vidt jeg kan finde ingen Æghardt.

Ans, det er ganske rigtigt koderne, jeg er ude efter. Så vidt jeg kan forstå på det, er der mere end en. Man behøver ikke gøre andet end at samle æg og fodre i spillet, og så svare på det daglige spørgsmål, hvis man vil have et ekstraæg om dagen. Det bedste er at fodre tre gange om dagen. Så holder "mærkerne" sig nogenlunde i det grønne felt.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-02-05 20:26

Min høne lægger 2 æg om dagen + det der er for at svare på dagens spørgsmål.

Forstår ikke hvordan de andre kan få deres høne til at lægge så mange æg.

Jeg har kun fundet en kode og det er "æggetjekke"

Jeg tror også der er flere, men det er jo mange sider at skulle igennem.

Fungerer spillet hos dig i dag.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-05 20:40

Gok gok!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-02-05 20:42

Hej ans.
Jeg har tjekket alle siderne sådan mere eller mindre, men fandt intet om Æghardt. Jeg prøvede at søge på ham på eggsite.dk, men det gav intet.

Første gang jeg prøvede at komme ind i dag, kunne jeg ikke, men et par min. senere kunne jeg godt. Det har jeg oplevet flere gange. Nogle gange går siden ned, mens jeg er der, og så kan jeg begynde forfra. Men jeg har vist lavet lidt rigeligt med høns. Jeg havde 6, og sendte en invitation til mig selv, men jeg kunne ikke bruge koden på de gamle. Så måtte jeg lave den 7. høne også.

Jeg fatter heller ikke, hvordan nogle af de andre kan få så mange point. Men hvis man kan finde ud af, hvornår de lægger de to æg, og samler dem op med det samme, skulle de give flere point. Lige i starten lurede jeg hvornår de lagde æg, men så glemte jeg det igen.

Det ser ret sjovt ud, når man ikke har fodret i ca. trekvart døgn. Så hænger hønsene nærmest sidelæns. Men allerede på vej hen til fodertruget, er de normale at se på igen. Har du fået nogen røde gummistøvler??? Jeg har ikke.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-02-05 20:48

Tedd, pas på jeg ikke også gokker

Nu kan jeg slet ikke komme ind i hønespillet. Den siger, at den ikke kunne finde en høne med det navn. Får du også den besked, ans??

Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 61 point
Dato : 28-02-05 20:49

Jeg har en gang fundet Æghardt, og koden var "æggetjekke" den kan du prøve at bruge.

De røde gummistøvler finder du i laden.

Æghardt er det hvide æg med hønsefødder, men som sagt har jeg kun fundet ham en gang.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-02-05 20:50

Ja, det er det samme svar jeg får.

Så er der ikke den store forskel på kandu og hønespillet

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-02-05 20:52

Hvor lang tid har du haft din høne?? Kom gummistøvlerne meget senere end tørklædet til halsen??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-02-05 21:05

Jeg mener at de var på reolen i laden. Måske husker jeg forkert, da jeg ikke ville give den gummistøvler på.

Jeg meldte mig til et par dage efter det begyndte.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-02-05 21:10

Ok, så har du været med meget længere end jeg har. Men man kan slet ikke komme ind til sine høns mere. Jeg oprettede en ny med samme navn som en af de gamle. Det kunne jeg godt. Og Highscore er nulstillet. Det højeste er fem nu.
Min samlever tror, de er blevet hacket, så de aldrig kommer igen mere, eller at Danæg selv har slettet databasen.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-05 21:16

Tror det her er en udveksling af koder mellem spioner!

"Hvor lang tid har du haft din høne?? Kom gummistøvlerne meget senere end tørklædet til halsen??"

Meget underholdende tråd den her!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-02-05 21:20

Jeg har også prøvet dette spil, men syntes det kræver alt for meget tid, lige som de små tamagotti'er som børn havde for nogle år tilbage.

Nu tror jeg at min høne er slagtet, og lavet om til høne i asparres. - Hun dur "ægge" mere!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-02-05 21:25

Tedd. Jeg troede ikke, nogen ville gætte det. Ak ans, vi er afsløret.

severino, alle hønsene er slagtet. Det er nu ikke så dårligt, så får jeg en chance for at komme med fra starten af. Når man starter langt senere end de andre, skal man vist være meget udholdende for at nå "frem i rækkerne". Nu kan jeg komme op på siden af de andre. Danæg har nok taget alle hønsene og solgt dem til et slagteri

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-02-05 21:30

Jette, du kan stadig bruge koden, som jeg skrev.

Ak ja nu har jeg en høne mere, som skal starte forfra

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-05 21:32

Pas nu på med alt den kolesterol!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-05 21:35

Åbenbart et gammelt spil! http://www.kandu.dk/dk/news/386483/groupid/20220

Tror ikke jeg tør starte en høne! Det lyder vanedannende

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-02-05 21:38

Hmm; min høne er ikke at finde længere. Mystisk!!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-02-05 21:41

Næh, der er kun at begynde forfra. Koden du gav, ans, giver en kasket, ikke noget æg. Gad vide, om alle de andre koder heller ikke giver andet. Jeg troede, men fik et æg, så det var derfor, de andre havde så mange point.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-02-05 21:41

creamy

Havde du også en høne?

Hilsen ans

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-05 21:42

Serveren kan nok ikke klare presset fra hønemanerne!! De leder desperat efter en ægløsning, inden det ender i hanekamp!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-02-05 21:43

Ja sq! men den eksisterer ikke længere...øv

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-02-05 21:44

Nu har jeg prøvet at sende en invitation til næsten alle mine mailadresser. Men der kommer ikke nogen. Underligt.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-02-05 21:45

Måske er den blevet diskvalifiseret?! det skal nemlig siges, at den var ganske dum - og så sker sådan noget jo. Jeg ved det af erfaring...lol

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-05 21:47

Kan man vælge mellem burhøns og fritgående?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-02-05 21:51

Næh, men du kan vælge mellem en sur, en morgenfrisk en fjollet og videre i den dur. De ser ret "sjove" ud, og er ulideligt dumme, som creamygirl skriver.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 28-02-05 21:52

Hej alle

Jeg kan sørme heller ikke få fat i min høne idag ! og har også ledt det meste af weekenden efter koder fra Æghardt

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-02-05 21:57

Jeg brugte også koden og vupti havde min høne kasket på. Jeg ville nu have haft den med den store solhat

ppk

Noget tyder på at spillet er startet forfra.
Opret en ny høne og du er med i spillet igen.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-02-05 22:02

Nyt spil, er du sikker Ans?! Hmm; Så vil jeg kalde min ny høne for alternativ jordsparker og det skal være en burhøne.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-02-05 22:09

Øøøeeeh, er der nogen der kender filmen: Flugten fra hønsegården

Eller Gustav & Bent : Jeg har en hønsefarm (Hønsefarmen)
"Og de lægger æg nu, i lange baner ,ja de lægger æg nu, som de var på akkord, Bok-æg-bok-æg"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-02-05 22:11

Det er yderst mærkeligt. Nu har jeg oprettet en ny høne, men hver gang jeg klikker mig ind i spillet får jeg bare en tom skidengul side frem

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-02-05 22:12

Tror der er én der har klaget til danæg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-02-05 22:19

Ja, jeg får også en skidengul side frem, men den loader og så får jeg en høne med kasket, som jeg slet ikke har bedt om det skulle have været den store solhat

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-05 22:20

(A)lternativ (J)ordsparker, creamy?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-02-05 22:32

Hov hov Teddymand.
Man ser tydeligt, at du er 'løve' spillede du med i trolmanden fra Oz?! *S*

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-02-05 22:38

Gad vide, om den er helt gal med den side. Efter jeg var inde og oprette en ny høne, spiller min computer musik hver gang jeg åbner posten, og den er ikke til at slukke igen, med minde jeg kapper netværksforbindelsen. Nogle af jer, der oplever det samme?????????? Det lyder, som om set er Sky-radio, der går i gang. Men ikke om man kan stoppe det igen. Mediaplayer siger, at den spiller "teasing" tror jeg. Jeg har både kørt opdateret virusscanner og spyboot, men de har ingenting fundet.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-02-05 23:00

Nå, nu har jeg fået løst problemet. Det var yahoo messenger, der var gået amok.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-02-05 23:32

Hønespillet har et teknisk uheld

Citat
Teknisk Uheld
Der er i øjeblikket problemer, vi arbejder på at løse dem hurtigst muligt...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-05 23:32
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-05 23:33

Bliv ikke bange hvis du hører mærklig musik når du trykker på linket Jette!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-02-05 23:36
Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-02-05 23:43

Ha, de var da gode begge to.

Jeg blev godt nok noget hed om ørerne, da musikken begyndte at spille helt af sig selv. Jeg fik slettet Quick(???)time, realplayer og mediaplayer, før det gik op for mig, hvad det var. Men skidt med det, jeg kan jo bare hente det igen.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-05 23:43

Tror du vinder i morgen Creamy Hvis du har svaret på et spørgsmål vel at mærke!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-05 23:45

Selv blind høne kan jo finde korn! Hehe

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-02-05 23:47

Sjovt nok, Tedd, så havde jeg lige oprettet en høne i aftes. Da det var en høne og ikke en hane, kaldte jeg den Arna!!!!!!!!!!!!!!!!!! .-D

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-05 23:49

Har hørt at høner kan transformere sig til haner hvis det blir nødvendigt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-02-05 23:57

R.M.I.R Tedd

Jeg har haft en ret så produktiv måned. Hele fem besvarelser er det blevet til
Kunne dælme ellers være sjovt, at det blev MIG der vandt månedens trådløse sommerhat...hmm, hmm

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-05 01:09

Nu har jeg fået min gamle høne igen, men den nye eksisterer ikke mere.

Den gamle høne var ved at dø af sult,tørst og manglende kærlighed

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-05 01:35

Det er gået helt i ged derinde. Begge mine er utilgængelige

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-03-05 02:50

Jeg kunne komme ind på de gamle, men ikke på de nye. Men jeg overvejer nu at lade Arna dø af sult.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-03-05 03:02

Nu har jeg fundet Æghardt. Han er under: Danæg A/S Krav og så ind i: Krav til produktion sammenlignet med udlandet. Der sidder han nede i bunden.
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-03-05 03:05

Tak for svaret ans. Det var da rart endelig at finde ham. Måske skifter koden nogle gange. Hvem ved. Surt, man kun får en kasket. Den kan man jo ikke bruge til noget. Der står godt nok også, at man kan bruge det til større chancer for at vinde noget, men man får ikke fler point af det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-03-05 08:25

Koden..........................det er altså æggesnyderi.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-05 11:07

Det med at vore høns fik en kasket, tror jeg var en fejl.

Der har været en ræv i hønsegården

Hvis du vil lade Arna dø, er det ikke kun på grund af sult den dør, men manglende kærlighed

Hilsen ans og tak

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-03-05 14:40

Næhhh, emesen ikke rigtigt. Jeg fandt jo Æghardt og koden. Og den er stadig den samme. Surt nok, så var jeg inde på de sider og se efter ham. Jeg kørte bare ikke helt ned i bunden. Typisk mig. Jeg kigger aldrig der, hvor tingene er.
Men nu, hvor hønespillet kører normalt igen, så er jeg langt bagefter igen. Jeg synes nu, de burde starte nye runder en gang imellem. Når man starter senere end de andre, har man jo ikk en chance, hvis de andre passer deres høns.
Hilsen Jette

PS. og også tak til jer andre for jeres indlæg.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-03-05 14:42

Nå, glemte lige at fortælle, at da jeg endelig kunne komme ind til mine gamle høns, var de næsten døde. Men jeg forbarmede mig over Arna og fodrede hende alligevel. Hun kan nok ikke gør for at hun er som hun er.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-05 20:48

Hej Jette

Jeg har lige kigget til min "gamle" høne. Fik hende til at gå en tur ind i laden. Der står gummistøvler på reolen. Og de er røde

Min "nye" høne, den jeg oprettede i går eksisterer ikke.

Der er ikke den store chanche for at vinde noget i dette hønespil.

Jeg oprettede en høne, da spillet, da det kørte første gang, blev så meget rost.

Det er for latterligt at deltage i, så min høne bliver nok slagtet, men sød ser den ud.

Hvad dan-æg vil opnå med dette spil ved jeg ikke. Jeg køber ikke flere æg på grund af spillet.

Hilsen ans og held og lykke med dine høns

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-03-05 22:15

For mig virker det som om de er ude på at forøge kendskabet til deres produkter/produktion. Ellers ville alle de skøre spørgsmål vel ikke være der. Og den måde Æghardt er skult på virker også, som om de vil have en til at kigge på alle deres sider. Hønsespillet var forøvrigt "gået neden om og hjem" i eftermiddags også. Man kunne slet ikke komme ind på siden. Da jeg endelig kom ind, gik jeg også ind i laden og så efter en gang til. Der er alle mulige (og især umulige) solbriller, hatte, tørklæde og så halve æg i 4-5 farver, som jeg ikke lige kan finde ud af, hvad skal gøre godt for. Der er ingen forandrig på/omkring hønen, når man tager et, så vidt jeg kan se.

Jeg synes efterhånden også, det er ved at være noget trivielt. Der sker jo ikke noget som helst, bortset fra æglægningen, og så om man fodrer sine høns med en regnorm eller korn. At se hønen danse var sjovt en gang, men det er jo ikke lige noget man gider blive ved med at se på. Nu fodrer jeg dem bare i en fart og går igen. Man behøver heldigvis ikke vente til de er færdige med en mundfuld eller et støvbad, før man kan give dem igen. Så det varer ikke mange sekunder at fodre mere.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-03-05 06:59

Gider én eller anden fortælle mig, hvorfor hede hule snot jeg ikke kan
komme ind i det spil Jeg kan sagtens oprette en høne - og den udklækkes skam også, men så er det også sket. Der kommer blot denne dumme gule side frem - og ikke en pind andet ...øv

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-03-05 11:23

De halve æg i forskellige farver kan bruges til at dekorere "kammen", næbbet og fødderne med, men det virker ikke på nuværende tidspunkt.

citat fra Danæg

Citat
Æggeskallerne bruges til at male hønens kam, næb og fødder. Dette virker dog ikke pt, men vi arbejder på at rette fejlen.

Med venlig hilsen

Robin Theilade

Min "nye" høne er stadig væk, men den gamle lever.

Creamy, du kan sende en mail til Danæg, de svarer hurtigt.

E-mail: danaeg@danaeg.dk

HIlsen ans

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 03-03-05 15:34

Har du mistet din macromedia player??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 03-03-05 21:16

Nu kan man godt farve næb og fødder med æggene. Men det ser fuldstændig vanvittigt ud, hvis man gør det. Har i nogensinde set en høne med tørklæde,briller og stråhat eller solskærm??? Nu har jeg.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-03-05 00:47

Det varer ikke så længe, så bliver min høne ædt af ræven.

Jeg gider ikke det spil. Det slutter først den 31.07.05.

Det er for kedeligt.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-03-05 01:48

Så længe. De burde lave et nyt hver månde - eller i hvert fald hver anden. Men så skal de jo nok bruge for mange penge i præmier. Og så burde de altså også finde på noget, man kunne gøre med/bruge hønsene til. Det er godt nok åndsvagt bare at hive dem frem, fodre i en fart og så lukke dem ned igen.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Mulle_Holger

Dato : 06-03-05 18:53

Synes man bliver træt ad side og vente.... , og de koder ja dem kunne man jo godt bruge, har en der hedder lillesommerfugl

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-03-05 18:59

Hej Mulle_Holger. Du har ret i, at man bliver træt af at sidde og vente. Men for et stykke tid siden fandt jeg ud af, at det behøver man slet ikke. Man kan godt fodre, vande, o.s.v. mens hun spiser/drikker, til det grønne "mærke" er fyldt ud.

Jeg vil da prøve lillesommerfugl. Tak skal du have.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Mulle_Holger

Dato : 06-03-05 19:13

Hej Jette jeg er ny her, så jeg vil da blive glad for at følge med her på den side her... Ps hedder faktisk Bjarne... og er fra Nakskov, når men jeg vil passe på min høne.. Inden der går æggekage i det... Det sker tit at den

Kommentar
Fra : Mulle_Holger

Dato : 06-03-05 19:18

Har tænkt på dem der fra Spar Thorsø de må da havde gået i æggebakkerne.... ;-(

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-03-05 19:26

Hej Bjarne. Ja, når du er ny, så skal du da også have et stort VELKOMMEN. Håber ikke, du lader dig skræmme væk, når der er en eller anden der brokker sig op ad stolper og ned ad vægge ind imellem. Lige for tiden er der ret fredeligt, her på kandu.

Du vil opleve, at nogle dage tager det evigheder at åbne en kommentar/et spørgsmål, andre dage får du ikke mails om de tråde du deltager i (så får du til gengæld et hav en dag eller to senere). Du kan også få besked på, at siden du søger ikke eksisterer, selv om den gør det. Det er, når kandu er meget langsom. Og sidst, men ikke mindst, kan du nogle gange slet ikke komme ind, fordi kandu er "nede".
Men trods alt det, er vi mange, der er "bidt" af kandu.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-03-05 19:29

Ja, jeg fatter ikke, hvordan de bærer sig ad med at skrabe så mange æg/point sammen. Det er noget underligt.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-03-05 19:35

Velkommen til Mulle_Holger/Bjarne

Ræven har stadig ikke ædt min høne. Når jeg har brugt koden, så får hønen kasket på. Så er det en tur i laden og bytte om til det jeg vil have.

Jette

Går din høne nu rundt med gummistøvler

M. h. t. point kunne man vist også få ekstra æg/point hvis man sendte til en ven, som så meldte sig ind.

Men der er stadig lang tid til den 31.07.05 hvor spillet slutter.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-03-05 19:44

Hej Ans.
Nej, min høne går ikke med gummistøvler. Jeg prøvede at give hende dem på, og det så da også sjovt ud, når hun vrikkede med tæerne i støvlerne, men det ser godt nok åndsvagt ud, når hun går. Så jeg pillede dem omgående af hende igen. Jeg har nu heller aldrig set en høne gå rundt i solskin med gummistøvler på!! For den sags skyld heller ikke med hat/kasket, solbriller eller tørklæde.

Når man bruger "lillesommerfugl", kommer der en sommerfugl frem.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Mulle_Holger

Dato : 06-03-05 19:48

Mon man kan få våben til sin høne en slags slangebøsse, Griner... så man kan skyde ræven.... Hvor mange slags koder findes der...Hvordan får man briller og gummistøvler

Kommentar
Fra : Mulle_Holger

Dato : 06-03-05 20:17

Hvordan kommer man ind i laden og henter de gummiestøvler

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-03-05 20:21

Mulle_Holger/Bjarne

I laden er der en reol. Der kan du vælge hvad du vil give din høne på.

Bliver du træt af det den har på går du ind i laden igen og klikker på de "usynlige" ting, så bliver det taget af hønen.

Jeg har ikke prøvet koden lillesommerfugl, men har i forvejen en sommerfugl. Af og til bliver det også regnvejr.

Min høne ligner nu så meget en høne, som den kan. Uden hat og briller.

Jette, den høne du oprettede da der gik æggekage i det hele har du den stadig. Min eksisterer ikke mere.

Kommentar
Fra : Mulle_Holger

Dato : 06-03-05 20:33

Ok, men hvordan kan jeg så åbne døren til laden.... Jeg har stadigvæk den samme høne... Hun er da trofast.... Griner

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-03-05 20:36

Hvis ladedøren ikke er åben kan du ikke komme derind.

Hvornår er du startet med spillet, der går nogle dage før døren bliver åbnet.

Kommentar
Fra : Mulle_Holger

Dato : 06-03-05 20:37

Når ok.. Ja det er kun 3 dage siden jeg starte.. Når men få nu en god Søndag aften.... Kikker ind i morgen... Sov godt drøm sødt..

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-03-05 21:31

Jeg har ikke den høne jeg lavede, da der gik kuk i det hele. Den findes ikke, får jeg at vide.

Bjarne, der går et godt stykke tid, før ladedøren åbner. Det første der sker er, at der kommer en transistorradio i vinduet i huset. Nogle dage (måske en uge senere) åbner ladedøren. Der kommer så flere og flere ting i reolen. Jeg har været med i flere uger, og jeg fik først gummistøvler i går.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-05 14:37

Så er der æggekage i spillet igen.

Jeg har stadig min gamle høne.
I morges gav jeg den det, som den havde behov for.
2 timer senere ville jeg lige se hvordan den havde det. Den var næsten ved at dø.
De point, som jeg havde "skrabet" sammen i morges var nu annulleret. På den igen.

Det hønespil kører på samme måde som kandu

Jette har du gemt den mail du fik fra hønespillet da du startede 1. gang?

Jeg har slettet min, men har stadig den fra den nye høne, som ikke eksisterer.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 07-03-05 15:07

Hej Ans.
Der var også koks i det i aftes, da jeg ville fodre, men ikke ret længe. Så virkede det igen. Jeg smed mail'en ud, da jeg lavede en ny, da der gik koks i det første gang. Men den nye virker jo også på den gamle. Man skal bare skifte navnet.
Det er godt nok underligt, at den var ved at dø af sult så hurtigt. Trykker du "luk spil" eller trykker du på krydset??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 07-03-05 15:10

Kandu er da også noget afsporet. Både i går og i dag får jeg to meddelelser, når der er kommentar i denne tråd. En hvor der står: Der er kommet en ny kommentar til et spørgsmål, du abonnerer på hos kandu.dk, og en hvor der står: Der er kommet en kommentar til dit spørgsmål. Hvordan synes de mon selv, det går???
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-05 15:29

Jeg ville bare sammenligne mailadresserne fra den nye og den gamle.
Måske, som din samlever sagde, var spillet blevet hacket.

Ja hønen var ved at dø, men det var ikke blevet registreret at jeg havde sørget for den i morges. De 2 point som jeg fik var blevet slettet. Så derfor i gang igen.

Når du får svar til dette spørgsmål får du 2 mails.

Den ene "kommentar til dit spørgsmål"

Den anden kommentar til spørgsmål 61640.

Du kan jo prøve at fjerne fluebenet på dette spørgsmål.

Måske bliver du helt fri for mails. Så må du holde øje en gang imellem.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 07-03-05 15:40

Ja, det kunne jeg jo. Jeg sad lige og tænkte på at skrive til kandu. Deres server er jo belastet nok uden at skulle sende dobbelt.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Mulle_Holger

Dato : 07-03-05 19:10

Hej Jette og Ams.. Ja det går da fremad for min lille høne, er oppe på 11.6 Synes ik de har nogle koder på deres hjemmeside mere... Har da fået hentet to æg hjem idag....

Kommentar
Fra : Mulle_Holger

Dato : 07-03-05 19:12

Ops... Fik skrevet Ams og ik Ans sorry..... min omgang giver en ægsnaps.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-05 19:18

Det er rationen. 2 æg + et æg for at svare på dagens spørgsmål.

I går fik jeg da 3 æg + ægget for dagens spørgsmål. Det var store sager

Kommentar
Fra : Mulle_Holger

Dato : 07-03-05 19:44

Ja det må du nok sige... Dygtig høne.... Ans og Jette hvor kommer i så fra....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-05 20:01

Jeg bor 2800 Lyngby

Hvor er du fra?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 07-03-05 20:21

Jeg bor i Fakse - 30 km. syd for Køge. Men jeg er født i Frederiksværk, som helt sikkert er den kønnest beliggende by på Sjælland. Bare synd, Stålvalseværket er det. Det burde være nedlagt for mange år siden. Der er godt nok uhyggelig mange, der er blevet slået ihjel derude. Bl. a. min "reservefar". Og min far fik ødelagt lungerne derude - og fik tilbudt 5000 kr i erstating. (han forhindrede en hel afdeling i at ryge i luften og at mange blev dræbt). Så sagsøgte han dem og fik i stedet en erstatning på ca. 300.000 kr. - og blev fyret efter 25 års tro tjeneste uden sygedage undtagen et par, da han fik ødelagt lungerne. (han havde 30% lungekapacitet tilbage). Han døde kun 75 år gammel, fordi hans hjerte blev overanstrengt af, at han ikke kunne få vejret.

Bjarne, det er kun hvis du passer din høne godt, du får to æg om dagen. Den ene gang der var koks i det, kunne jeg ikke komme ind og fodre, så min høne var næsten død. Den dag fik jeg kun et æg. Hvis man giver for meget mad, så de "grønne" bliver "røde", giver de også kun et, ser det ud til. Det fik jeg da, da der var et eller andet i vejen, så "mærkerne" ikke reagerede, da jeg fodrede. Pludselig blev de alle sammen knaldrøde. Jeg var lige ved at tro, hønen var så forædt, at den røg i luften.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Mulle_Holger

Dato : 08-03-05 16:22

Ans jeg kommer fra Nakskov.. Jette ja det er jo tæt på mig, Jeg har en fætter der bor i Køge.. Og en kusine.... .. Ja jeg smutter lige ind til min høne når jeg står op, og tjekker.. Og når jeg kommer hjem, skal der lige tjekkes...Griner... Tænkt at voksen, kan bruge så meget tid på det her...

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-03-05 16:44

Ha, du lyder som om du er bidt af det. Men jeg må tilstå, jeg også tjekker mine flere gange om dagen. Men det er godt nok irriterende, så nemt det er at komme til at overfodre de høns.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Mulle_Holger

Dato : 08-03-05 18:39

Ja ved ik hvorfor man bruger tid på det.. Måske for at få tiden til at gå... Nej.. Måske for at vinde en gevinst... Jeg har købt en ægbakke i dag med 6 æg og der er ingen sedler eller kode i... Når men håber i har haft en god dag.... Pas godt på jer selv.... Hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-03-05 18:46

Underligt noget. Jeg har 7 høns. De bliver fodret m.m. samtidig. Da jeg lige var inde at kigge til dem før, var de to næsten døde af sult. Spillet kører åbenbart stadig ikke godt.
Tak, i lige måde, Bjarne
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Mulle_Holger

Dato : 08-03-05 18:59

Det sker tit at min låser.. Når man får min høne til at gå.. Så må jeg starte op igen... Det er nok fordi der er mange med...

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-03-05 19:10

Ja, du har nok ret i, at det er fordi der er mange igang på en gang. Om formiddagen og tidligt på eftermiddagen er der som regel ikke noget i vejen, men det er der tit om aftenen.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-03-05 20:31

hehe Jeg har total opgivet min høne (alternativ Jordsparker)
Skal have fundet mig et mere udfordrende online spil.
Hønespillet og AJ kan rende og hoppe - nemlig

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-03-05 20:35

Hvad for et spil har du fundet i stedet, creamygirl?? Der skal jo godt nok ikke meget til at overgå "spændingen" i hønespillet

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-03-05 22:59

Desværre ikke noget endnu, men finder du noget interessant, så giv endelig lyd.
På nuværende tidspunkt låner jeg min søns Sims spil. Jeg er så bidt af lortet, at jeg hver aften fristes til at lægge ham i seng en time tidligere.

I need serious help

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 09-03-05 13:54

Ak, det er slet ikke så nemt, når man bliver bidt af et spil. Både min samlever og jeg har i årevis været vild med Diablo, Lord of Destruction. Hvis jeg havde nogle børn, ville de nok have lidt under det. Det er jeg bange for, dyrene gør somme tider. Og så får jeg en forfærdelig dårlig samvittighed.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-05 21:23

creamy

*LOL*

Jeg er glad for at jeg ikke deler computer med min søn.

Han spiller World War Craft. Jeg kunne godt tænke mig det spil *g*

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 09-03-05 23:34

Det er også et fedt spil. Det har vi også. Min samlever spille det noget. Jeg kan bedst lide det gamle War Craft. De små arbejdere og de tohovede kæmper var meget sødere end dem i det nye.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 09-03-05 23:36

UPS. Fik lige at vide, at det din søn spiller er det allernyeste. Det spiller vi aldrig. Er for nærige. Det koster jo penge, hver gang man spiller det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 09-03-05 23:38

Og så lige til aller aller sidst. Jeg prøvede at drukne min ene høne Arna(e!). Det eksploderede slet ikke. Til gengæld lagde den ingen æg.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Mulle_Holger

Dato : 11-03-05 19:03

Hej Jette.. Har du fået nogle koder.... Synes ik de skifter koderme ud... På deres hjemmmeside..

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 11-03-05 19:32

Hej Bjarne.
Du har fuldstændig ret. De skifter dem ikke. Og spillet fungerer også temmelig svingende. I går jeg var inde og fodre, registrerede den det ikke, med det resultat, at de var ved at dø, da jeg så til dem senere på dagen. Jeg er godt nok ved at være træt af deres rod. Det er da lige før, det er værre end på kandu.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Mulle_Holger

Dato : 14-03-05 06:40

Hej Jette.. Godmorgen Gab gab.. Ja den ene dag så jeg min høne var ved at gå ned med flaget fordi den der hvor man holder øje med mad.. Var total Rød....

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 14-03-05 18:00

God eftermiddag Bjarne.
Ja, i dag var den ene af hønsene ved at dø, resten havde det fint. Og de var fordret/vandet på samme tid. Underligt spil. Den ene høne, der var ved at dø, havde heller ikke lagt æg. NU skriver jeg altså til dem og brokker mig. Det er ikke min elller min hønes skyld, at deres spil ikke fungerer ordentligt. Det er ikke hverken første eller anden gang, det sker.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 16-03-05 01:19

Hej.
Gider en af jer ikke skrive en kommentar. Kandu siger, det ikke kan lade sig gøre at jeg får to mails fra denne her, så jeg lovede at sende dem til dem.

I dag skabte hønespillet sig værre end ellers. Først kunne jeg ikke komm ind. Da det endelig lykkedes, gik det i sort. Og efter jeg var der, kørte hele computeren i slowmotion. Jeg tjekkede CPU-forbruget. Det var på hundre procent!!! Og det er ellers en rimelig kraftig maskine, jeg har. Så prøvede min samlever at gå derind. Hans røg også op på hundrede procent, og hans er lidt kraftigere end min. Men hans gik ned på normal igen, da han lukkede hønespillet. Min blev ved med at storme af sted på de 100%. Til sidst genstartede jeg - efter at have lukket alle programmer. Men alle programmer var ikke lukkede, sagde den. Det var simpelthen hønespillet, der "hang fast", uden at være åbnet. Sikke et spil. Nu har jeg skrevet til dem og spurgt, hvad meningen er. Det er jo ikke lige grafikken, der trykker i det spil.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Mulle_Holger

Dato : 17-03-05 19:57

Hej Jette.. Ja de har ik en Skid tjek på det tror jeg.. Der er også al ting i vejen med min, den låser.. og ved ik om du har lagt mærke til at hvis du har åbnet den, og der kommer en orm.. Så spiser den høne sku selv... Og så er den oppe på rød av av... Når mit høne spil køre er min Cpu Brug oppe på 50 % Og når jeg slår den fra er den kun på 1% Og de skriver da også at man kan finde koder på deres sider.. Jo tak siger jeg bare.. Men det er da de samme der er der.. Håber du har haft en god dag... Hilsen Bjarne...

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 17-03-05 20:35

Hej Bjarne.
Ha, det var dog en grisk høne, du har. Min har kun gjort det en gang. Til gengæld er det tit, den ikke vil spise ormen, lige meget hvor tit jeg prikker på den.

Jeg skrev lige til dem i går og spurgte, hvorfor det spil krævede min CPU hundrede procent, når selv de helt store spil ikke gør det. Og mens jeg var ved det, så spurgte jeg dem, om de aldrig skulle have skiftet den kode ud. Men jeg ved ikke om jeg får svar, for jeg fornærmede dem vist med at skrive, at grafikken i det spil jo ikke lige var noget at råbe hurra for. Men de skrev til mig for længe siden, at koden skulle skiftes ca. hver 14 dag!!!!!!!!!!!!!!! Det er vist nogle lange uger, de holder sig.

Min dag kunne have været bedre. Jeg er blevet så snothamrende forkølet, at jeg nyser og pudser næse i en køre. Og jeg tør slet ikke sige noget, for hvis nogen hører det, tror de bare, vi har fået en frø. Men det sparer da i det mindste på smøgerne.
Kan du have en god aften - og weekend, når vi når så langt.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Mulle_Holger

Dato : 18-03-05 22:28

Ja Jette de er sku nok ikke kommet ud ad den ægge skalle.... Griner... Synes også der går længe før der sker noget..

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 19-03-05 00:14

Hej Bjarne. Det havde jeg ikke lige tænkt på. Du har nok ret. Danæg er slet ikke kommet ud af ægget endnu - lol. Men det kan man jo heller ægge vide, om de gør. Men det kan jo være, vi skal tjekke om koden bliver ændret de næste par dage.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 21-03-05 11:39

Hej. Da jeg har læst alle jeres indlæg og kun kan give jer ret i, at det er et lidt flad hønespil. Jeg kan heller ikke finde nye koder på deres hjemmeside, men jeg har da en der hedder æggetjekke. Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 21-03-05 15:05

Hej Dumbo2.
Der er også en, der hedder: lillesommerfugl. Når du bruger den, kommer der en sommerfugl frem også. Hvis spillet "glemmer" den, skriver du bare koden igen, så kommer den frem igen.

Jeg har fået svar på mit spørgsmål om CPU-forbruget. De skriver: "Spillet er udviklet i Shockwave som af en eller anden grund har et højt cpu forbrug når spillet når denne størrelse." Der var så ingen kommentarer til koden.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 21-03-05 15:27

Nå, nu fik jeg en mail til. De spørger, hvad det er for en kode, der aldrig skal skiftes?? Gad vide, om der kun er en, der ved noget om den kode på Danæg?? Nå, men jeg fortalte ham hvad den hed, og hvor den var. Så kan det jo være, de skifter den.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 21-03-05 15:30

Ja det er også de 2 koder jeg har fundet på deres sider.Jeg har været inde på deres sider mange gang og ledt efter nye koder, men desværre ingen nye fundet. I skal lige være opmærksom på, at lyset i den lille lampe i hønsegården kan tændes, men hvad det hjælper ved jeg ikke.
Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 21-03-05 16:31

Ja, jeg har lige fået en mail til. Han skriver, at de koder vi har, bliver hvor de er, men at der bliver føjet nye til hver 14. dag. Jeg har lige støvet alle siderne igennem, men der er ikke andre.
Det med lyset fatter jeg heller ikke. Med mindre hønsene lægger flere æg, når man tænder det, når det er mørkt. Det er jo sådan, man stresser hønsene i det virkelige liv til at lægge flere æg.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 21-03-05 17:01

Jeg har også lige kigget alle sider igennem igen, men kan heller ikke finde andre koder. Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 21-03-05 17:07

Næh, jeg tror de lyver. Jeg fik heller ikke svar igen, da jeg skrev, at det var ret underligt, for jeg havde lige kigget alle siderne igennem. Selv alle opskrifterne var jeg inde på. Der var ikke nogen.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : honsespil

Dato : 21-03-05 23:42

Så har du altså ikke kigget ordentlig igennem - der er 4 koder i alt

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 22-03-05 00:01

Hej honsespil.
Hvor sidder de henne?? Jeg har da kigget side op og side ned. På den anden side kan man ikke just kalde mig for altseende.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 22-03-05 00:17

Nå, der er kommet en der hedder "hønerock" under "Tjek dit æg" siden i eftermiddags. Der var den der ikke. Men hvor er så den fjerde, og hvad hedder den??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 22-03-05 17:02

Tak for koden, men jeg kan ikke lige se, hvad der skulle være anderledes med den kode. Kan du forklare mig det. Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 22-03-05 18:08

Ja, hønen får gule briller på. Men koderne skulle også øge chancerne for at vinde eller sådan noget. Kan ikke lige huske det, og hønespillet er nede igen -igen- igen, sådan lige for en gangs skyld. Det var det også hele aftenen i går.

Men du skrev, at der var 4 koder. Hvad er den sidste så for en?? Nu har vi: lillesommerfugl, æggetjekke og hønerock.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 22-03-05 19:03

Hej. Nu har jeg lige været inde på deres hjemmeside IGEN IGEN. Der er ikke en kode 4, så jeg ved ikke lige, hvor hun/han har den viden fra. Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 22-03-05 19:25

Nå, det er da altid noget, at du heller ikke kan finde den. Så er det da ikke mig, der er helt blind. Måske honsespil har skrevet det for at få os til at spilde tiden. Men hører jo ikke meget til ham/hende. Men jeg kan stadig ikke komme ind på spillet.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : honsespil

Dato : 23-03-05 00:17

lillesommerfugl (=sommerfugle), regndans(=gummistøvler), æggetjekke(=orme), hønserock i alt 4 koder

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-03-05 00:30

Hej Honsespil.
Tak skal du have. Det var regndans vi manglede. Men en lille rettelse. Æggetjekke give en kasket. Det gjorde det i hvert fald på mine høns. Men hvis først laden er åben, kan man ikke se det, hvis den har samme kasket på i forvejen. Det er den til venster med striber eller terner. Kan ikke huske det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-03-05 00:31

Hvor er "regndans" forresten henne??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-03-05 18:07

Er der nogen af jer, der skriver til Danæg og brokker sig, når spillet ikke virker???
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 26-03-05 18:23

Det har jeg ikke gjort, men det har ikke virket meget de sidste dage. Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-03-05 18:39

Nej, nemlig ikke. Det virkede ikke kl. 15 i går, og så virkede det først igen kl. 3 om natten. Da var hønsene næsten døde af sult. Men ved 17-tiden skrev jeg og fortalte, at det ikke virkede. Men måske tager de sig lidt mere sammen, hvis vi alle med jævne mellemrum skriver og brokker os, når det ikke virker. Man skal jo efterhånden være ret heldig for at fodre dem.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : zukker

Dato : 04-04-05 12:52

hej hønsefarmer
der er snyd i det spil så mn høne er lige fløjet til de evige jagtmarker,troe også hun er lykkeligere der.Ja fandt en kode og den virkede og gav bonus æg, så er det jo ikke en ligeværdig konkurence .pøj pøj med jeres høns
zukker

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-04-05 12:56

Hej Zukker.
Hvad var det for en kode du fandt, der gav æg?? Ingen af de andre koder har givet æg hos mig. Til gengæld er de gange jeg fodrede både i aftes og i morges åbenbart slet ikke registreret, eller også har spillet "tabt" det. Da jeg var inde og kigge før, var de ved at dø af sult, og spørgsmålene, som jeg besvarede i aftes, var der igen. Sikke dog et lortespil, for at sige det rent ud.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : zukker

Dato : 04-04-05 14:59

hej jette
søgte på koder til spillet kom så på en side hvor der var skrevet en masse bogstaver og tal skulle jo lige prøve og minsanden om en af dem gav 3æg,men man skulle være hurtig for det kunne kun bruges en gang pr høne og tretten koder til jeg ved ikke hvor mange spiller er jo ikkke meget men jeg var en af de :heldige: såe det er jo snyd gider det ikke mere for så er det jo et spil og ikke en konkurence.og så er der andre spil der er mere sjove
hilsen zukker

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-04-05 15:09

Nå, ok. Så må mine stakkels høns undvære. Men jeg har alligevel overvejet at lade dem dø. Det virker jo værre end et blinklys, det spil.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-04-05 10:43

Jeg skrev til DanÆg i går mandag og bad dem slette min høne.

Jeg har flere gange oplevet at hønen havde det godt om aftenen for så at se til den næste morgen, hvor den næsten lå døende.

De optjente point fra dagen før var også væk.

Jeg skrev at jeg ikke ville fortsætte de næste 4 måneder for bare at være til grin.

Modtog en mail fra dem i dag, men uden kommentarer, det var kun det jeg selv havde skrevet jeg kunne læse, men det vidste jeg jo godt..

Så nu har ræven vist været i hønsegården, min høne eksisterer ikke mere.

zukker

Hvor kunne du søge på koder til spillet?

Ja jeg har ikke brug for dem mere, men er bare nysgerrig.

Jeg må have fjernet fluebenet til denne tråd, da jeg ikke har fået mails, eller min høne har været meget sulten og spist det.

Nu er fluebenet slået til igen og hønen kan ikke spise det

Min søn spiller stadig World of Warcraft og betaler med glæde hver måned for at deltage

Hilsen ans

Kommentar
Fra : zukker

Dato : 05-04-05 13:46

hej ans
jeg søgte på google ,skrev bare koder hønespil2,det var også på den måde jeg kom til denne side
hilsen zukker

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 06-04-05 15:13

Hej.
ja nu vil mine 3 høns afgår ved døden. Jeg gider ikke det spil mere. Der sker ikke en skid nyt i det spil og der kommer bare ikke flere nye koder så man kan komme lidt vidre i spillet.
Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 15:23

Nej, det er rigtigt. Jeg synes oven i købet, at jeg er gledet et godt stykke bagud igen. Og det er da urimeligt, når spillet ikke kører. Jeg gider heller ikke rigtig mere.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-04-05 18:21

Hvis I ikke gider mere, så send en mail til DanÆg og meld jer ud, det har jeg gjort.

Man skal ikke bare lade "hønen" dø ,uden at de får at vide at spillet er så dårligt.

Jeg følte mig til grin.

Jernladyen er det ikke 6 høns du har Døgndrift

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 19:27

Hæ, jeg har skrevet til dem masser af gange og fortalt dem, hvad jeg mener om deres spil. I starten svarede de, nu gør de nærmest ikke mere. Jeg lokkede også min samlever til at skrive ind og brokke sig. Han fik skam et pænt svar, hvor de påstod, at nu havde de tjek på det. Det har godt nok heller ikke været nede siden, men lad os nu se. Det er bestemt ikke, fordi jeg er optimist.
Ja, det er noget af et arbejde at fodre de høns. Især, når det ikke bliver registreret, så man skal fodre dem flere gange, uden at de derfor har fået mere mad.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-04-05 19:39

Ja, men nu har jeg meldt mig ud.

Ikke nok med at hønen var døden nær, de point, der var optjent dagen før forsvandt også.

Held og lykke med dine høns

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 20:35

Tak skal du have. Vi fik at vide, at det desværre var sket for alle hønsene, så ingen havde fået point fra den dag. (det var der, jeg sendte dem en temmelig arrig mail).
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 20:38

Glemte lige at skrive, at jeg i grunden også havde tænkt mig at nedlægge mine høns. Men så ombestemte jeg mig, for alle andre melder sig åbenbart ud (hvad jeg også skrev til dem). Og så vinder jeg jo, hvis jeg er stædig nok.

Og hvem skal ellers skælde dem hæder og ære fra, hvis jeg ikke gør det?? Jeg kan jo ikke være sikker på, at der er særlig mange tilbage til at skælde ud.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-04-05 20:48

Hvor mange point har du tjent? på hver høne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-04-05 20:52

Har du set dette tip http://www.kandu.dk/dk/tip/11092

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 21:06

Den ældste har 312 point, med 3,2 pr. dag. Men jeg har ikke været med ret meget længere end spørgsmålet har været her, og i den tid er jeg blevet nr. tohundredeog et eller andet. Så det går stærkt fremad.

Ja, jeg har set det. Det er vist svampearne alias netkongen og muligvis alias and_uden_tand.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 21:07

De andre høns har flere point pr. dag, for de blev jo inviteret af min første høne
Men den ældste høne har alligevel flest point i det hele.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-04-05 21:30

Nåhh så klarer du dig jo godt nok

Så langt var jeg slet ikke nået, trods det at jeg passede den tegnede høne hver dag.

Så det er en af fiduserne, inviter endnu en "høne"

Troede at der så skulle en ny mail-adresse til.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 21:45

Hmm, det skal der også. Men jeg har 4 forskellige mailadrs. Når man er inviteret, får man tre æg på en gang. (du kan få en g-mail af mig, hvis du vil??) Hvis man starter en høne og tager ægget og derpå skriver koden fra invitationen, så får man de tre æg. Hvis man fodrer hønen 3-4 gange om dagen, får man æg automatisk 2-3 gange om dagen plus et fra spørgsmålet. Den første dag havde alle mine høns (bortset fra den første) 6 æg. Men den tæller jo så nedaf, da man jo ikke får så mange æg de andre dage. Men der er kommet et ny side om hjælp til hønespillet. Og der står noget om, at nogle kan et fif, så de får flere æg om mandagen. Men jeg aner ikke, hvad det er. Men hvis jeg husker det, vil jeg fodre hver anden time på mandag og så sætte "æggekameraet" på resten af tiden. Det er bare irriterende, for hver gang man går ind på fx. kandu, så går den fra "æggekameraet" over på kandu. Og så skal man jo huske at bakke, for at få det igen, og det glemmer jeg altid.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-04-05 19:25

Lever dine høns stadig?

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-04-05 20:22

Jow da. Men den høne, der har flest point, svinger hele tide mellem 212.de og 217.de pladsen. Hun kunne have været længere, men jeg fik trykket på det forkerte svar, en dag jeg var snydesøvnig. Og min samlever svarede også forkert en gang, hvor han fodrede dem.

Men spillet har kørt upåklageligt den sidste lange tid. Men jeg kan ikke finde nye koder på egg-site.dk Gad vide, om de overhovedet laver flere????
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-04-05 20:35

Det med koder ved jeg ikke, jeg har ikke været der siden jeg meldte mig ud den 06.04.2005

Og spillet slutter først den 31.07.05, men held og lykke med dine høns.

Jeg var bare nysgerrig.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-04-05 20:49

Tak skal du have. Jeg håber det bedste - og tror nu alligevel ikke, jeg hører til de heldige.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 28-04-05 06:59

Hej. Jeg har skrevet til Danæg at de godt måtte slette mine høns for lang tid siden. Men intet er sket, min høns lever stadig og jeg passer dem ikke mere.
Jeg har også være inde på deres hjemmeside for at se efter nye koder, bare sådan for sjovt, men kan heller ikke finde nye, så de laver nok ikke flere.
Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-04-05 13:30

Næh, de er ikke særlig effektive. Sidst det var nede, blev jeg så sur, at jeg skrev til dem, at de måtte hellere beslutte sig til, om de ville køre det spil, eller lukke det. For alle folk rendte jo i rekordfart. Så enten skulle de forbedre det, eller også lukke det, skrev jeg, at jeg syntes. Det må åbenbart være en hel del andre, der også har skrevet noget lign., for siden har det kørt godt nok.
Bortset fra, at der ikke komme nye koder.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : justits

Dato : 02-05-05 21:38

Er der nogen der har fundet nye koder???

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 02-05-05 22:13

Jeg kiggede efter for en uges tid siden, da kunne jeg ikke finde nogen nye. Jeg tror ikke på, de sætter nye koder ind hver fjortende dag.

Men nu har spillet da kørt uden at have været nede i et par uger, så der er da fremgang.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 05-05-05 20:18

Nu er der kommet en kode, der hedder "storeseler". Men den virker overhovedet ikke. Man kunne lige så godt have skrevet kongerækken. Det er samme reaktio. Hønen bliver glad for, at man skriver, og bla bla bla. Og det er ikke fordi jeg har skrevet forkert. Jeg prøvede/tjekkede flere gange.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-07-05 12:04

Jernladyen

Har du stadig høns

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 21-07-05 13:32

Hej Ans.
Nej, jeg smed dem ud for en uges tid siden. Det virkede, som om det var fup og svindel med de ægpoint. Fra den ene dag til den anden kunne et par af de andre få op til 6 point mere end jeg fik, (og sikkert alle andre), selv om mine høns lagde 3 æg om dagen og jeg fik et æg på spørgsmålet. Så skrev jeg til dem og spurgte, hvordan det kunne lade sig gøre. Det svarede de ikke på. Så skrev jeg til dem, at de kunne pille mine høns ud, for nu gad jeg ikke mere. Det har de heller ikke svaret på. Og sidst jeg tjekkede, var de der endnu. Men det er så nogle dage siden.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-05 00:07

Jernladyen

Kigger du ikke lige her

http://www.kandu.dk/dk/spg/72345

dit tip var for grineren

Hilsen ans

Kommentar
Fra : znulla

Dato : 03-04-07 11:38

Hej :D
Kan man også spille hønsespillet når man har det nye internet explorer 7?
Jeg kan ikke, fordi at man skal gå ind i funktioner men det kan jeg altså ikke?
jeg ved ikke hvor funktioner og alt det der er på det nye internet, er der nogle
der kan hjælpe mig, nogen som ved det. eller nogle som ved en anden mulighed
for at spille det (:
Hilsen Maria