/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
På Dybt Vand
Fra : witz
Vist : 705 gange
200 point
Dato : 04-09-02 23:23

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med finde Shirley Maclaine´s selvbiografi På Dybt Vand.
Den er på 2 stk. video kassetter af i alt 230 min. ( med Danske undertekster )
Jeg har prøvet næsten alle videoforretninger på nettet samt Sufoi.dk. Alle meddeler at den ikke findes mere.
Så hvis der er en af jer der har et godt tip til hvor jeg kan købe den film, ville jeg blive meget glad.

Venlig hilsen
Flemming

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-09-02 05:49

witz wrote:
> Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med finde Shirley Maclaine´s
> selvbiografi På Dybt Vand.
> Den er på 2 stk. video kassetter af i alt 230 min. ( med Danske
> undertekster )
> Jeg har prøvet næsten alle videoforretninger på nettet samt Sufoi.dk.
> Alle meddeler at den ikke findes mere.
> Så hvis der er en af jer der har et godt tip til hvor jeg kan købe den
> film, ville jeg blive meget glad.

Det ville nok være en god ide, hvis du prøvede
dk.kultur.film i stedet for

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes
i gruppen og ikke pr. mail
"Time is fun when you're having flies" - Kermit

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 200 point
Dato : 05-09-02 09:13

http://www.sufoi.dk/artik-un/1996-220.htm
Shirley MacLaine's filmatiserede selvbiografi På Dybt Vand
Nu kan du til rekordlav pris købe den næsten fire timer lange filmatisering af Shirley MacLaine's ekstraordinære oplevelser, blandt andet af ufoer i Sydamerika. Da disse film blev vist på tv, havde de et meget stort seertal. Og ikke uden grund: Filmen om og med den kendte og elskede skuespiller var både en varm og uhyggelig spændende skildring af hendes kontakt til den alternative verden. Hvordan hun søgte efter meningen med sit liv. Og hvordan hun havde kontakt med ufoer i Peru. Nu kan du se eller gense denne spændende film på video.
Dokumentarfilm med Shirley MacLaine, Charles Dance og John Heard.
To kassetter med i alt 230 minutter.
Købspris KUN kr. 190,00 incl. forsendelse.
Bestilling: Giro 9 11 77 25, SUFOI, Postboks 6, 2820 Gentofte.

Engelsk forhandler:
http://www.imdb.com/Name?MacLaine,+Shirley

Hendes hjemmeside:
http://www.shirleymaclaine.com/

Du kunne også prøve på biblioteket

Men ellers kan du også kigge disse igennem:
http://alltheweb.com/search?advanced=1&cat=web&type=all&q=&jsact=&l=da&ics=utf-8&cs=utf-8&wf%5Bn%5D=3&wf%5B0%5D%5Br%5D=%2B&wf%5B0%5D%5Bq%5D=%22Shirley+Maclaine%22&wf%5B0%5D%5Bw%5D=&wf%5B1%5D%5Br%5D=&wf%5B1%5D%5Bq%5D=film&wf%5B1%5D%5Bw%5D=&wf%5B2%5D%5Br%5D=&wf%5B2%5D%5Bq%5D=selvbiografi&wf%5B2%5D%5Bw%5D=&dincl=&dexcl=&limip=&age=&size%5Bp%5D=%3D&size%5Bv%5D=&size%5Bx%5D=0&hits=10&nooc=on