/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
media player 10 SKAL SLETTES
Fra : olefahnoe
Vist : 391 gange
500 point
Dato : 28-02-05 18:50

men hvordan

jeg har fået alt væk fra bibloteket også skjulte men når jeg prøver at installa wmp 9 så kommer det op og siger at wmp 10 stadig er på pcen

skal jeg fjerne noget i regedit og hvad

hvis det virker er der 500point extra til dig

for jeg har betalt for musik hos tdconline og det virker ikke før wmp virker

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-02-05 18:56
Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 28-02-05 18:59

Hej Ole
Jeg har selv media player 10 på min Xp Pc er, og har for 1 uge siden hentet musik filer ned fra TDC online uden problemer. Hvis det er at brænde filerne ned på en CD rom som driller dig, skal du være opmærksom på at du først skal erhverve licensen til nummeret du har hentet. Det gør du ved at lytte bare et par sekunder til musik filen derved hentes licinsen, og du kan brænde filen eller filerne afhængig af hvor mange numre du har hentet, overpå en Cd rom. dette gøres også via Media playeren.
MVH Flemming

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 28-02-05 19:09

Installer dog winamp.

www.winamp.com

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 28-02-05 19:15

her winamp og bruger det

ved godt det med licensen der skal hentes i media player det er der der kommer et problem

lige meget hvilken fil jeg vil åbne i WMP så melder den fejl og WMP's hjælpe fil er som altid ikke nogen hjælp

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-02-05 19:49

Da jeg opgraderede fra WM9 til WM10 blev jeg også lidt sur. Nogen ting som jeg havde vænnet mig til virkede ikke længere. Jeg prøvede også at afinstallere WM10. Kunne ikke. Nu har jeg efterhånden vænnet mig til WM10. Det kan du sikkert også. Det musik du har købt kan også installeres med WM10. Hvis du så senere finder ud af at komme tilbage til den "i mine øjne bedre WM9", er din musik der stadig.

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 28-02-05 19:58

Ole
Ingen af de indkommende forslag kan hjælpe dig, jeg tror du skal uddybe dit problem. Har du fået service pack 2 installeret eksempelvis.
Flemming
Til Arne, nu er jeg godt igang kan du se.....

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 28-02-05 19:58

Det kan være at du kan starte op fra Xp cd'en også køre en repair.. også kan det være at den er væk?? måske ved ik

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 28-02-05 20:06

ja jeg prøver at uddybe

jeg har nu installet WMP 10 igen og det gik fint

så vil jeg afspille en fil *.wma eller *.mp3 og så kommer der en box med

Windows Media Player cannot play the file. If the file is on another computer, verify that you are connected to the network. If you typed a path, verify that it is correct. If the problem persists, the server might not be available.

denne info

det er ligemeget om filen er fra internettet eller fra mit skrivebord

HADER WINDOWS

jeg har winamp som jeg bruger normalt

SP2 er installeret og windows er fuldt opdateret

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 28-02-05 20:12

Kan du afspille andre typer filer så som radio streamet fra DR online, eller wave filer eksempelvis.
Har du set dette link:
http://support.microsoft.com/default.aspx?pr=wmp
Flemming

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 28-02-05 20:16

Kommer i tanke om du har prøvet at afinstalerer Win amp, da jeg har været ude for at den gik ind og overrulede mediaplayeren engang jeg sagde ja til at få installeret winamp fornylig.Måtte slette den igen før korrekt mediaplayer funktion igen.
Flemming

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 28-02-05 20:21

nå prøvede en anden pc og den kunne ved hjælp af real one

der er noget helt galt med min pc lorte windows (kopi)

kom med en vits og få 500 point

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 28-02-05 20:25

Er det godt eller dårligt at have penge på lommen hvis man er nudist??

Accepteret svar
Fra : flemlone

Modtaget 500 point
Dato : 28-02-05 20:26

Jeg prøver
Hvordan får man en mande hjerne til at ligne en grønært, først så finder man den og så puster man den op, derefter males den ja gæt ; grøn.
PS det var min kone som tvang mig til prøve.
Flemming

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 28-02-05 20:30

åk hvis du er under tvang flemming så skal du næsten ha ynk point

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 28-02-05 20:38

Hej. Som flemlone siger, behøver du ikke slette media player 10 . Det troede jeg også, fordi de skriver /nævner både TDC/FØTEX/BILKA, at man skal bruge media player 9. Også i deres vejledning. Så der er en lille forskel, men bare spring det over, når du ikke ser helt de samme billeder/anvisninger. Du være opmærksom på at du først skal erhverve licensen til nummeret du har hentet. Det gør du ved at lytte bare nogle (10-20 sekunder) til musik filen, i Windows MediaPlayer 9 eller 10 (ikke ældre) Derved hentes licensen.
De er åbenbart ikke rigtigt med "på noderne". Det virker super med media player 10.

Husk iøvrigt at udskrive/gemme den kvittering du modtager. Det giver dig ret til at RELOADE de samme musikfiler op til 3 gange. (KODEORD). Gem dem på en diskette eller lignende. Det er en god ide.

Iøvrigt er Føtex'es side super til at downloade musik fra. Jeg bruger den selv.

I kan i øvrigt få linket her:

http://www.dr.dk/rabatten/arkiv/2005/januar/26_download.htm

Gå lidt ned af siden, og vælg hvorfra du vil downloade.

God førnøjelse

Frank

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-02-05 20:55

prøv at installere nogle ny codec freks ace mega codec pack

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 28-02-05 20:56

Tak for svaret flemlone.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 28-02-05 20:59

Kan du spille andre filer- eller er det alle ?? Og kan du spille dem i Windows Media Player 6.4 (Tryk start. Kør. mplayer2.exe.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 28-02-05 21:01

installere nye codec er en god ide.. men mindre det er nogen codec der konflikterm og derved skaber problemet