/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
AVG og Windows er uenige!?
Fra : Chamira
Vist : 509 gange
200 point
Dato : 28-02-05 18:43

Hej Eksperter

Hvad sker der lige med mit windows sikkerhedscenter?
Den påstår at virusbeskyttelse ikke blev fundet, men til trods for det, opdaterer AVG fra www.grisoft.cz minimun en gang om dagen, og har "fanget" flere trojanere og orme siden windows gik i pit.

Har gennemrodet Arlet's hjemmeside, men kan ikke rigtig se en løsning.

Hvis du har løsningen... DER VIRKER, smider jeg gerne point oveni!

Tak for hjælpen.

Mira

Kommentar
Fra : Jerrik

Dato : 28-02-05 20:20

windows sikkerhedscenter kan ikke 'opdage' AVG. Du skal bare slå Windows virusbeskyttelse fra og stole helt på AVG - det er der ingen problemer i!

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 28-02-05 20:48

Synes det er meget sært at windows pludselig ikke kan genkende AVG...
Vi har kørt AVG i vel omkring ½ år, og det her "problem" er først startet for 4 dage siden.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 28-02-05 21:09

ved ikke om du har hentet ver. 7.0.300 eller du "stadig" har den gamle version.
jeg har ikke noget problem med sikkerhedscenteret i WinXP.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 200 point
Dato : 28-02-05 21:14

http://forum.grisoft.cz/freeforum/read.php?2,19038,page=1,backpage=

Åbenbart andre der har problemer med det!

Tror du skal vente på en patch fra Microsoft!

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 28-02-05 21:16

Har hentet ALT, hvad der kan hentes af windowsopdateringer.

Har lige tjekket min installationsoversigt, og har kun 1 mislykket opdatering tilbage til den 3. oktober 04 (Nvidia Corporation - Video - NVIDIA GeForce2 Ti).

Har heller ikke haft nogen problemer overhovedet, før for 4 dage siden... meget mystisk

Godkendelse af svar
Fra : Chamira

Dato : 28-02-05 21:23

Hej Tedd.

Har lige læst tråden i linket igennem, og er glad for at konstatere, at jeg ikke er "alene" derude.

Jeg afventer patch og kører videre... det er der jo ingen ben i, når jeg selv ved jeg er dækket ind.

Tak for hjælpen.

Mvh,
Mira

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-05 21:30

Nu det jo ikke sikkert der kommer en patch, men sikkerhedscenteret har osse problemer med andre antivirusprogrammer, så mon ikke