/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvorfor et tun cylinder til puch maxi
Fra : claus125
Vist : 2426 gange
50 point
Dato : 28-02-05 16:18

Hvorfor et tun cylinder til puch maxi, er bedst eller yder mest HK...?

Håber i kan svare på det Tak på forhånden...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-02-05 16:50

http://www.puchmaxi.nl/cilinders.php
Egentlig kan man ikke sige det så enkelt, da en cylinder vil skulle bruge størrer karburator og evnt. udstødning, en anden vil have det omvendt.
Men denne rækkefølge går ikke helt ved siden af, den bedste først.
Polini 65ccmembran/Gilardoni 75cc/Eurocilindro 70cc membraan/ Athena 70cc membraan/Metrakit 75cc/Eurokit 75cc/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-02-05 16:59

Og så kan jeg ikke nære mig for lidt retskrivning:
Hvilken tun-cylinder til Puch Maxi er bedst, eller yder flest HK. (Det hedder et cylindersæt, og en cylinder, og ikke et cylinder.)
Håber i kan svare på det. På forhånd tak.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : claus125

Dato : 28-02-05 20:08

ja nemlig ja så cylindersæt da

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 13-03-05 15:52

det yderste du kan komme på en maxi er et 80cc membransæt fra 50cc.nl

http://www.50cc.nl/zoek_res_e.asp?TA=PucCob&GR=cilinder kit

og så skal du tage det med Partno. 15135

men du skal regne med at det der kan være en del vente tid på dine dele efter som det er i holand foretningen har base!

men du skal nok købe en af desse udstødninger

http://www.50cc.nl/zoek_res_e.asp?TA=PucMax&GR=uitlaat

Partno.
19195
19424

m.v.h. BOFFEL

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 26-03-05 12:38

vil lige indskyde at det sagtens kan lade sig gøre og køre med en 45 mm tun cylinder og stadig have den orginale bing kaburator monteret... den skal bare omdyses og så køre det faktisk ganske udemærket....