/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fjerne flueben fra spg.
Fra : kandaikke
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 28-02-05 15:54

Jeg har været inde og "blande" mig i et spørgsmål og ville gerne have mail når der kom nye indlæg...
Sagen er bare, at der nu er omkring 80 indlæg på dette spørgsmål og så spændende var det ikke.. Jeg har nu forgæves prøvet at fjerne mit flueben op til flere gange... Men det står der stadig??

Hvordan for jeg det væk?? min mail drukner...

Hlæælp
Mvh Kandaikke

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 28-02-05 15:56

du kan skrive et ubetydeligt inlæg og dermed fjerne det.. eller hvad

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-02-05 15:57

Du fjerner bare fluebenet og trykker send uden at skrive noget

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 28-02-05 16:00

BjarneD

Funker ikke...

Prøver lige at skrive "fkfvfmkpx" som cdripper foreslår...

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 28-02-05 16:02

Du åbner spørgsmålet, fjerner fluebenet og trykker Send. Når meddelelsen er sendt kommer du tilbage til spørgsmålet. Nu må du ikke trykke Send igen, men skal blot lukke ved at trykke på Krydset i øverste højre hjørne eller trykke Alt_F4.
Nu drejer det sig jo ikke om dit eget spørgsmål, men for en fuldstændigheds skyld svarer jeg lige på dette også.
Når du har lukket et af dine egne spørgsmål, kan andre stadig indlægge kommentarer. Du får så 2 emails hver gang. Fjerner du derimod fluebenet, får du kun 1 email. Denne kan du ikke slippe for. Det er trods alt stadi DIT spørgsmål. Venlig hilsen Arne.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-02-05 16:18

Normalt er fremgangsmåden så enkel og rigtig som BjarneD skriver.

Men jeg har også et spørgsmål hvor jeg glemte at fjerne fluebenet, og det vil sgu heller ikke være med til at blive fjernet.

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-02-05 16:21

Du kan IKKE fjerne flueben fra et spørgsmål du selv har oprettet. Er du træt af kandu.dk ? ..går du blot ind og retter din email adresse til : service@kandu.dk her : http://www.kandu.dk/dk/passchange.asp

Så hører du ikke mere fra os

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 28-02-05 16:23

Du bliver altså NØDT til at tage navneforandring, - ellers vil du blive FORFULGT af problemer ALTID!
mvh
Meget Seriøs

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-02-05 16:25

molo
Citat
Du kan IKKE fjerne flueben fra et spørgsmål du selv har oprettet.

Det passer ikke. Se min kommentar lidt tidligere Dato : 28-02-05 16:02.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-02-05 16:30

Fra det øjeblik du går ind i spørgsmålet og til systemet har registreret at du ikke længere ønsker email's kan der godt gå nogle minutter. Hvis andre i tråden imellemtiden har sendt nye kommentarer, vil du modtage disse. LAd være med at åbne disse email's. Slet dem. Så går der ikke længe før du aldrig mere hører fra tråden, med mindre din kommentar bliver valgt som svar. I så fald vil du altid få besked om det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-02-05 17:42

Nu har jeg lige prøvet at fjerne et uønsket flueben, og i dag virker det fint:
Gå ind i spørgsmålet, fjern fluebenet og tryk send.
og når det er registreret, lige som når du sender en kommentar, så kan du gå ud af spørgsmålet igen.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-02-05 17:46

dova - som jeg skrev. Men hvis man efter at have sendt, igen sender i stedet for at forlade, siger man jo IGEN ja til at modtage email's. Jeg kan ikke finde nogen anden forklaring! KANDU?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-02-05 18:30

Jeg troede det handlede om et spørgsmål, man selv har oprettet !

Hvis man melder sig til et Message Board som Kandu.dk; er man selvfølgelig nødt til at leve med de emiler man modtager, når man selv har oprrettet en tråd (= spørgsmål).

Imidlertid kan man altid selv melde fra på andre brugeres spørgmål, hvori man har lagt en kommentar : http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Vil man ikke dét ? Så tjekker man lige min kommentar : http://www.kandu.dk/dk/spg/61620#655537

Derefter kan man jo altid lave sig en ny profil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-02-05 18:59

Jamen molo. Man kan godt fjerne fluebenet fra sine egne spørgsmål. Så længe spørgsmålet er åbent, har det bare ikke nogen effekt. Er spørgsmålet derimod lukket, betyder det at man KUN modtager én email hver gang der er en kommentar til ens lukkede spørgsmål. Har man ikke fjernet fluebenet fra ens lukkede spørgsmål, vil man modtage to email's pr. kommentar. Med lidt forskellige tekster, men stadig 2 pr. kommentar.
Hvorfor tror du at det drejer sig om egne spørgsmål? Spørgeren skriver jo at han har "blandet sig". Det siger man vel ikke hvis det drejer sig om ens eget spørgsmål.
Og så vidt jeg ved kan man kun lave flere profiler hvis man kører via en proxy-server.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-02-05 19:04

Arne - jeg kan kun "køre" med 2 profiler samtidig når jeg benytter to forskellige browsere...............jeg er bag en server men ikke en proxy-server.....tror jeg da.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-02-05 19:08

arne.jakobsen -> Jeg vil give dig ret så langt. (..men mine egne spørsmål får jeg nu altid en emil om at der er kommet en kommentar til. Selvom jeg har lukket det og fjernet fluebenet ) Lad dette ikke skille os ad

..men flere profiler kan man sagtens have på samme IP og dette har Kandu.dk intet imod, så længe man ikke snyder med point !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-02-05 19:14

Emesen - Min forvirring skyldes nok at jeg under "svampekrigen" undrede mig over at det var muligt at køre med flere profiler, og hvorfor Kandu ikke kunne forhindre dette. Det svar jeg modtog dengang gik på proxy-servere. I øvrigt er jeg da ligeglad Jeg har ikke brug for mere end én profil. Uanset hvad andre måtte mene, er jeg Arne.jakobsen på både godt og ondt. Mest godt håber jeg.

kandaikke - Håber ikke du synes at vi kører helt ved siden af dit spørgsmål. Om ikke alt er svar, så i hvertfald relevante kommentarer.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-02-05 19:15

Molokyle - jeg tror du ved noget om dette. http://www.kandu.dk/dk/spg/61622
(fortæl ikke molokyle at det er FrontPage)

Sorry kandaikke for at bryde ind.

Godkendelse af svar
Fra : kandaikke

Dato : 01-03-05 08:54

Tak for svaret arne.jakobsen og opbakningen.. her tænker jeg på molokyle, som lige skal lære at læse spørgsmålet, inden man er for smart!!!

p.s arne.. er Kvinde med stort K..

Mvh Kandaikke