/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hjælp til færdiggørelse af LOGO
Fra : johnnyp
Vist : 781 gange
100 point
Dato : 28-02-05 14:38

Hej
Hhar et logo som er lavet i gif og jpegog fremtræder med hvid baggrund, men har brug for det med transperent baggrund, således at det kan bruges på flere forskellige ( farvede ) baggrunde. Er der hjælp at hente, eller skal det tegnes helt forfra og hvis det skal vil jeg blive glad for hjælp - gode råd m.m.
på forhånd tak

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 28-02-05 14:59

Det kan lade sig gøre at lave i bla. programmet photoshop, det er ikke svært at lave
du kan evt. efterlade en adresse til logoet, så skal jeg nok kigge på det.

vh
dorthe

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 28-02-05 17:00

Hej Dorthe

Jeg har lagt logoet ud på følgende
http://stgv6.homepage.dk/diverse.htm
det skulle gerne ende med at blive i stil med det som er med tekst på.
men det vigtigste er at det bliver trensperant.
Håber at du kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 100 point
Dato : 28-02-05 19:07

Hej Johnny,

Jeg har et logo klar til dig med transparant baggrund.
Hvor skal det sendes hen?

Kan ikke gøre så meget ved kvaliteten, medmindre jeg skal lave det helt om... Du kan lige sige til, hvis du ikke er tilfreds. Ellers kan jeg lave et tilsvarende logo til dig i Adobe Illustrator.

Mvh,
Mira

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 28-02-05 19:13

ok og tak mira, du var hurtigere end mig - så jeg vil ikke gøre mere ved det denne gang

dorthe

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 01-03-05 12:47

Hej Mira

Du må gerne sende det til johnny@mail.dk, så vil jeg kikke på det og melde retur. På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 02-03-05 09:07

Hej Mira

UPS!!! forkert mail adr. retter det til johnnyp@mail.dk ( sorry )

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 04-03-05 09:45

Hej Mira

Mange tak for hjælpen, det er SUPER !!!

JohnnyP

Godkendelse af svar
Fra : johnnyp

Dato : 04-03-05 09:47

Tak for svaret Chamira.

Det er utroligt godt med et forum som dette, når der er seriøse personer som dig, der vil geive en hjælpende " hånd "