/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Bordopvaskemaskine
Fra : dortedyg
Vist : 1932 gange
150 point
Dato : 04-09-02 22:53

Vi har købt en Wasco bordopvaskemaskine og kan ikke foratå at der ikke er nogle rum til vaskemiddel, salt og afspændingsmiddel. Forhandleren siger at man skal kome det direkte i maskinen.... kan det passe?

Er der nogen der har erfaringer med en sådan en?

/dorte

Accepteret svar
Fra : mcloud

Modtaget 160 point
Dato : 04-09-02 23:15

Hej Dortedyg
Det er korrekt at du skal komme de forskellige ting ind i maskinen.Der er ikke plads til at maskinen skal kunne dosere vaskemidler ,salt og afspænding automatisk.
Følg vaske anvisningerne i brugsanvisningen og husk at montere maskinen korrekt.
mvh mcloud blikkenslager

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-09-02 07:27

Jo, Dorte, den er god nok.
Jeg havde engang en lille Bauknecht bordopvaskemaskine, og der var
princippet det samme som i din. Ind med opvaskemidlet i maskinen. Følg
endelig maskinens anvisninger i forhold til mængde af opvaskemidlet, for
ellers kan der gå koks i det.

Hilsner fra Lene.
"dortedyg" <dortedyg.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Tgud9.53008$ww6.3872268@news010.worldonline.dk...
> Vi har købt en Wasco bordopvaskemaskine og kan ikke foratå at der ikke
> er nogle rum til vaskemiddel, salt og afspændingsmiddel. Forhandleren
> siger at man skal kome det direkte i maskinen.... kan det passe?
>
> Er der nogen der har erfaringer med en sådan en?
>
> /dorte
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : dortedyg

Dato : 06-09-02 19:10

Tak for svaret...