/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MS visio
Fra : anders_bak
Vist : 371 gange
50 point
Dato : 28-02-05 13:00

Jeg har fået to rapporter jeg skal til at printe, forsiderne er imidlertid lavet i ms visio. Jeg gider ikke betale mig fra det program, da jeg kun skal bruge det denne ene gang. Er der nogen der har det program der ville hjælpe mig med at åbne dem, og gemme dem som en pdf. eller lignende???????

Jeg opretter bare en hotmail til lejligheden, og lægger adr. og kodeord op her hvis der er nogen der vil hjælpe.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 28-02-05 13:22
Kommentar
Fra : berpox

Dato : 28-02-05 13:25

~ ellers må den der har lavet forsiden jo hjælpe dig, og gemme den i PDF format for dig...

Kommentar
Fra : bne

Dato : 28-02-05 14:50

På denne side http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp kan du downloade en fil, kaldet CutePDF, som efter installation, ligger som en ekstra printer - så kan du fremover lave dine egne PDF-filer - ganske gratis.
Jeg ved godt det ikke løser DIT problem, men send rådet til gutten der har lavet rapporterne, og modtag hans PDF-fil....

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 50 point
Dato : 03-03-05 18:05

Hvaaa.....Anders? Lykkedes det?

Godkendelse af svar
Fra : anders_bak

Dato : 08-03-05 14:27

Tak for svaret berpox.
og undskyld ventetiden, men min tlf. linie har været nede. Vieveren fungede fint, og pdf 995 havde jeg i forvejen, så det spillede.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 09-03-05 19:04

Det er bare okay

Rigtig rart at det lykkedes for dig.

mvh berpox