/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Rengøringshjælp
Fra : 1hurra
Vist : 455 gange
70 point
Dato : 28-02-05 09:42

Er der nogen der kan anbefalde en BILLIG rengøringhjælp?

Jeg bor i nærheden af Rødovre Centrum

Hun skal komme en gang om ugen, og primært gøre rent, hvis hun har løst har jeg også strygetøj

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-02-05 12:31

Det er nok ikke lige det bedste forum, du har valgt.
Bedre med en lille annonce i et lokalt blad, eller opslag i butikker.
Hvis hun har LYST, det skal hun da have.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : memuel

Modtaget 70 point
Dato : 28-02-05 12:31

Du skulle sætte en annonce i den lokale ugeavis. Det koster omkring 50-60 kr.
Du skal regne med at timelønnen for en sort rengøring ligger på godt 80 i timen.

Held og lykke mvh

Memuel

Kommentar
Fra : 1hurra

Dato : 01-03-05 09:21

Ja, det er en mulighed som jeg ikke har haft det store held med, ej heller med de firmaer jeg har prøvet.

Derfor vil jeg gerne have en anbefaling, så jeg kan stole lidt på den der kommer

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 01-03-05 12:52

Du har jo satdig mulighed for at tage reference på en der søger via en annonce i en ugeavis. Hvis det er en der aldrig har gjort rent før, har han/hun jo nok arbejdet et andet sted, hvor der er en der kan udtale sig.

Men er det ikke en smule dobbelt-moralsk at ville have en ansat sort, og damtidigt være sikret bedst muligt. mulighed er jo så at gøre det hele officielt.. men det kræver lidt papir arbejde. Feriepenge overholde mindsteløn mv.

Du må jo nok gøre op hvad du vil ofre på sagen.

Memuel

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 01-03-05 12:53

satdig=stadig damtidigt= samtidigt

oops

Memuel

Kommentar
Fra : 1hurra

Dato : 02-03-05 12:30

Det er heller ikke mig der vil have sort. Et firma ville være helt fint, men jeg har bare haft meget dårlige erfaringer med dem jeg har haft.

Det er der for at jeg gerne vil have nogen andre kan anbefalde

Godkendelse af svar
Fra : 1hurra

Dato : 28-04-05 11:56

Tak for svaret memuel.