/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvilken dato ?
Fra : gril
Vist : 399 gange
72 point
Dato : 27-02-05 23:04

Kan man se hvilken dato man har installeret Windows?

jeg køer med xp

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-02-05 23:20

Det kan du se med Everest som du kan hente her http://www.lavalys.com/ og samtidig kan programmet give dig oplysninger om næsten alt på din computer. Der er det samme program som det der hedder Aida, hvis du kender det.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-02-05 23:55

Når du har hentet programmet og installeret det - så gå ind under 'Operativ system' så får du alle oplysninger ligefra Os installationsdato til Produkt Nøgle.

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 72 point
Dato : 28-02-05 01:02

Det kan du se på datoen windowsmappen er oprettet.

Mvh. natmaden

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 28-02-05 01:05

Tak for svaret natmaden.når ja det hadet jeg slet ikke tænkt

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-02-05 01:07

Selv tak.
Der var vi nok hurtige hva'

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-02-05 09:43

snyd man ikke kan nå at fortryde når man ved en fejl har trykket på køb svar - men så blev man da så meget klogere - tror jeg