/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lære bøger til guitar
Fra : nikolaj_lytken
Vist : 652 gange
50 point
Dato : 27-02-05 20:54

Er der nogle der kan give mig nogle gode navne på guitar bøger med nogle kendte danske rocknumre (eller bare kendte rocknumre i det hele taget), som man kan låne på biblioteket?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-02-05 22:51

nå der er du igen igen - lol - mon ikke du får mere ud af at vimse rundt på biblioteket og se hvad der ligger ?????????

Accepteret svar
Fra : torbenvinter

Modtaget 50 point
Dato : 27-02-05 23:26

Du kan da tage og kikke dig rundt nede ved din lokale musik butik og spørge efter Tim Christensens bog med akkorder og tabs, den er rigtig god ;) ellers er der lavet en DVD som du HELT sikkert kan skaffe på biblioteket.. Lær at spille guitar med Ole... et eller andet..

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-02-05 02:56
Kommentar
Fra : jeko80

Dato : 28-02-05 18:55

Ham Ole "et eller andet" torbenvinter taler om hedder Ole Kibsgaard

Godkendelse af svar
Fra : nikolaj_lytken

Dato : 07-03-05 13:24

Tak for dit svar, det var rigtig godt. Men jeg vil lige høre dig... Den der bog med sange fra Tim Christensen (som jeg har hørt omtalt flere gange), er det ikke noget med at man også kan få en dvd med hans sange (eller er det den der "live in abbey road studios)?????

Kommentar
Fra : torbenvinter

Dato : 07-03-05 17:42

den DVD med hans sange er Live In Abbey Road Studios, som du selv siger... den er på tilbud i FONA til under 100kr stod der i avisen idag...