/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
få fat i sessionSession
Fra : Angband
Vist : 549 gange
75 point
Dato : 27-02-05 18:37

Hej
Jeg har fundet i et session kursus på www.phpfreaks.com (kan desværre ikke lige finde det igen,
men ikke det der er problemet).

Når jeg bruger functionen "session_start();"
får jeg en masse fejl medeleser, selvom session_start(); står øverst på siden.
Nu har jeg så fundet ud af, tror jeg da, at hvis man skal oprette en session. Så skriver man
"session_save_path("Min Sti");"

hvis det er rigtigt. hvordan læser man så i sessionen igen?
Og hvis det ikke er rigtigt. Hvordan laver jeg så en session?

/Angband

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 27-02-05 18:52

p.s. der skulle kun havde været et Session i overskriften, og jeg har fundet mit kursus: http://www.phpfreaks.com/tutorials/41/0.php

Kommentar
Fra : Hansen..

Dato : 27-02-05 21:10

hvilken server køre du med ??

Apache , IIS eller anden

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 27-02-05 21:16

apache server

Kommentar
Fra : Hansen..

Dato : 27-02-05 21:20

er det på en windåse ??

Kommentar
Fra : Hansen..

Dato : 27-02-05 21:26

prøv lige at poste din php.ini da det nok er den der er fejl i

Accepteret svar
Fra : Hansen..

Modtaget 75 point
Dato : 27-02-05 21:30

Jeg er 99 % sikker på at det er din php.ini der ikke er aktiveret rigtig.. du kan kigge lidt på mit link og virker det stadigvæk ikke må du skrive.. jeg kommer nok online igen engang i nat

http://www.phpuniverset.dk/show_artikels.phtml?ArtikelID=10

Godkendelse af svar
Fra : Angband

Dato : 28-02-05 15:15

Tak for svaret Hansen...