/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lyden knækker når jeg ser dvd med surrou~
Fra : squig
Vist : 474 gange
200 point
Dato : 27-02-05 18:28

Hej.
Jeg har et problem som irritererer mig grænseløst.
jeg har sat surround op på mit værelse sat til en receiver. under en hel del film knækker lyden! jeg skiftede min dvd, det hjalp ikke, så skiftede jeg stikket på dvd'en til receiveren (den ledning som leverer lyden) det hjalp heller ikke. det skal siges min receiver er helt ny, ligesom min højtalere. (mener heller ikke det kan være scartstikket, fordi lyden knækker ikke på tv'et!
håber i kan svare!!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-02-05 19:10

knækker ???

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 27-02-05 20:04

har du prøvet en anden dvd

Kommentar
Fra : Grundon

Dato : 28-02-05 00:08

Hvad mener du med knækker? Hvilken receiver har du?

Kommentar
Fra : squig

Dato : 28-02-05 12:51

jeg har en eltax reciever (pris 800-900 kr)

hvis jeg ser en film så kører lyden, og lige pludselig forsvinder lyden for så at komme tilbage nogle sekunder efter. dette gør den mange gange under en film! jeg har prøvet med en anden dvd, der gjorde den det samme! (dvd'en er så i den billige ende af skalaen) derfor?

Kommentar
Fra : Grundon

Dato : 28-02-05 15:42

Gør den også det med cd'er? Ellers kan det være, at der er en løs forbindelse i enten receiveren eller højttalerne/subwooferen eller kablet for den sags skyld...

Kommentar
Fra : squig

Dato : 28-02-05 16:30

den gør det kun med dvdfilm! den virker perfekt når det er cd'er! jeg har også prøvet at skifte kabel. og i den film vi afspillede var det på nøjagtigt samme tidspunkt i filmen lydne forsvandt. og filmen var helt ny uden ridser

Kommentar
Fra : squig

Dato : 28-02-05 16:30

den gør det kun med dvdfilm! den virker perfekt når det er cd'er! jeg har også prøvet at skifte kabel. og i den film vi afspillede var det på nøjagtigt samme tidspunkt i filmen lydne forsvandt. og filmen var helt ny uden ridser

Kommentar
Fra : squig

Dato : 28-02-05 16:30

den gør det kun med dvdfilm! den virker perfekt når det er cd'er! jeg har også prøvet at skifte kabel. og i den film vi afspillede var det på nøjagtigt samme tidspunkt i filmen lydne forsvandt. og filmen var helt ny uden ridser