/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Half step down??
Fra : ViRuS_DK
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 27-02-05 17:41

Nogen der ved hvordan man tuner et half step down..??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-02-05 20:18

Tuner? Er det en node, der skal en halv tone ned?

MVH
Hanne

Accepteret svar
Fra : torbenvinter

Modtaget 100 point
Dato : 27-02-05 23:25

Ja, hvis du har en stemmebox/tuner så skal du trykke på den knap der hedder b.bb en gang, så kommer der et lille billede på din tuner af et b, nede i et af hjørnerne går jeg ud fra, så stemmer du ellers bare som du plejer..eller skal du rykke hele den skala du stemmer efter en halv tone ned (et bånd)

Når du har gjordt det kan du gå ind på www.ultimate-guitar.com og søge efter Memory acoustic. Sugarcult der har lavet den, den er rigtig fed.... :) Held og lykke med spilleriet

- Torben

Godkendelse af svar
Fra : ViRuS_DK