/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Adgangskode til DOKUMENTER
Fra : marcussen1
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 27-02-05 16:40

Jeg bruger WIN XP, og der er flere, der har adgang til computeren. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvorledes jeg sætter en adgangskode på "DOKUMENTER", men hvor de andre alligevel kan bruge comp. andre funktioner.
Mvh
Niels

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 27-02-05 16:44

gå ind i hjælp og support under start og skriv gøre mappe privat - så får de en vejledning du ikke kan misforstå

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-02-05 16:49

Du kan lave mappedeling og der sætte regler for hvem der må læse/skrive/køre
Det forudsættes at der skal logges på comp.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-05 17:35

Opret flere brugere, så bliver dokumenter tilhørende brugerprofil automatisk adgangsbeskyttet!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 27-02-05 18:03

Hejsa

eller med dette program her
http://www.folder-guard.com/folder-password.htm

hent en 30 dages prøve version her
http://www.winability.com/folderguard/?src=store

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 27-02-05 22:12

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-02-05 22:13

velbekomme - rart når hjælpen ligger i ens egen pc ikke ?