/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Peter Pedals ven
Fra : mercerpigen
Vist : 4526 gange
200 point
Dato : 27-02-05 00:22

Hvad hedder Peter Pedals ven med den gule hat? Jeg læste godnathistorie for min søn og kom til at tænke på, hvad manden med den gule hat hedder i virkeligheden. Ikke fordi min verden falder i grus, hvis jeg ikke får det at vide. Men det kunne være sjovt, hvis nogle vidste det.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 27-02-05 00:25

Jamen det står da vist ingen steder at han hedder andet end "manden med den gule hat"

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-02-05 00:28

I den allerførste Peter Pedal, hvor han første gang møder manden med den gule hat ude i junglen, hedder han også kun manden med den gule hat.

mvh dova

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-02-05 00:32
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-02-05 00:37

Han hedder Will Ferrell

http://www.filmz.dk/movies/details/1121/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-02-05 00:38

På amerikansk hedder han også bare The man in the yellow hat.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-02-05 00:39

Jakjoe, Will Ferrell er ham der lægger stemme til Manden i den nye Peter Pedal tegnefilm

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-02-05 00:42

Det ved jeg godt .....burde have sendt denne

Næ, vi må nok bare finde på et godt navn, hvis han skal have et.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : mercerpigen

Dato : 27-02-05 15:54

Det er da godt, at jeg ikke er den eneste, der har tænkt over det. Det ville være lidt pinligt, hvis der var et stort hul i min børnelærdom

Hvad skal han hedde????? Eller skal vi bare acceptere, at han hedder "Manden med den gule hat"

Mange tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : mercerpigen

Dato : 27-02-05 15:56

Ps. Jeg lader lige spørgsmålet stå åbent i et par dage.

Godkendelse af svar
Fra : mercerpigen

Dato : 14-03-05 16:44

Tak for svaret dova. Vi må jo bare acceptere, at "Manden med den gule hat" hedder "manden med den gule hat"