/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Arlet Eller ? Help
Fra : Sunowich
Vist : 508 gange
200 point
Dato : 26-02-05 22:02

Logfile of HijackThis v1.99.1
Skulle her være en til stede der ku hjælpe med denne log

Platform: Windows ME (Win9x 4.90.3000)
MSIE: Internet Explorer v5.50 (5.50.4134.0100)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\CCSETMGR.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\CCEVTMGR.EXE
C:\PROGRAMMER\NORTON INTERNET SECURITY\ISSVC.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\CCPROXY.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\PELMICED.EXE
C:\WINDOWS\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\CFGSAFE\AUTOCHK.EXE
C:\IBMTOOLS\APTEZBTN\APTEZBP.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\PROGRAMMER\ADAPTEC\EASY CD CREATOR 5\DIRECTCD\DIRECTCD.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\CCAPP.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\CCPD-LC\SYMLCSVC.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\ADAPTEC SHARED\CREATECD\CREATECD50.EXE
C:\PROGRAMMER\SONY CORPORATION\IMAGE TRANSFER\SONYTRAY.EXE
C:\PROGRAMMER\HEWLETT-PACKARD\HP OFFICEJET T SERIES 9X\BIN\HPOSTR05.EXE
C:\PROGRAMMER\HEWLETT-PACKARD\HP OFFICEJET T SERIES 9X\BIN\HPOVDX05.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\SNDSRVC.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WBEM\WINMGMT.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\PSTORES.EXE
C:\PROGRAMMER\INTERNET EXPLORER\IEXPLORE.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\ADBLOCKING\NSMDTR.EXE
C:\SPYBOTSD13.EXE
C:\WINDOWS\TEMP\IS-SMM5S.TMP\IS-8AM52.TMP
C:\PROGRAMMER\SPYBOT - SEARCH & DESTROY\SPYBOTSD.EXE
C:\HIJACKTHIS.EXE

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = res://c:\windows\TEMP\se.dll/sp.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = res://c:\windows\TEMP\se.dll/sp.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,HomeOldSP = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,HomeOldSP = about:blank
O2 - BHO: Norton Internet Security - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - c:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHELPER.DLL
O2 - BHO: (no name) - {E29012C0-F97A-433A-8AAD-A49D14B20C04} - C:\WINDOWS\SYSTEM\EIBMCAA.DLL
O3 - Toolbar: @msdxmLC.dll,-1@1030,&Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O3 - Toolbar: Norton Internet Security - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - c:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\WINDOWS\DOWNLOADED PROGRAM FILES\GOOGLENAV.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [Mouse Suite 98 Daemon] PELMICED.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Job-oversigt] c:\windows\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Skan registreringsdatabase] c:\windows\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [ConfigSafe] C:\CFGSAFE\AUTOCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AEZBProc] c:\ibmtools\aptezbtn\aptezbp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Set Drive Letter to G:] C:\\GDRIVE.EXE -N
O4 - HKLM\..\Run: [ZIBMACC] c:\windows\rundll.exe setupx.dll,InstallHinfSection DefaultInstall 128 C:\WINDOWS\INF\ZIBMACC.INF
O4 - HKLM\..\Run: [ScanRegistry] c:\windows\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [TaskMonitor] c:\windows\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCHealth] c:\windows\PCHealth\Support\PCHSchd.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [AdaptecDirectCD] "c:\Programmer\Adaptec\Easy CD Creator 5\DirectCD\DirectCD.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec Core LC] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe start
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CreateCD50] C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\ADAPTE~1\CREATECD\CREATE~1.EXE -r
O4 - HKLM\..\Run: [sp] rundll32 C:\WINDOWS\TEMP\SE.DLL,DllInstall
O4 - HKLM\..\RunServices: [Planlægningsagent] c:\windows\SYSTEM\mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [*StateMgr] C:\WINDOWS\System\Restore\StateMgr.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [StillImageMonitor] C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [ccSetMgr] "c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [ccEvtMgr] "c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [ISSVC] "c:\Programmer\Norton Internet Security\ISSVC.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [ccProxy] c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [ScriptBlocking] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Script Blocking\SBServ.exe" -reg
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Startup: Image Transfer.lnk = C:\Programmer\Sony Corporation\Image Transfer\SonyTray.exe
O4 - Startup: HP OfficeJet T Series Startup.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP OfficeJet T Series 9x\Bin\HPOstr05.exe
O8 - Extra context menu item: Åbn ramme i nyt vin&due - C:\WINDOWS\WEB\frm2new.htm
O8 - Extra context menu item: &Fremhæv - C:\WINDOWS\WEB\highlight.htm
O8 - Extra context menu item: &Web-søgning - C:\WINDOWS\WEB\selsearch.htm
O8 - Extra context menu item: Liste over h&yperlinks - C:\WINDOWS\WEB\urllist.htm
O8 - Extra context menu item: Zoom &ind - C:\WINDOWS\WEB\zoomin.htm
O8 - Extra context menu item: &Zoom ud - C:\WINDOWS\WEB\zoomout.htm
O8 - Extra context menu item: L&iste over billeder - C:\WINDOWS\Web\imglist.htm
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\WINDOWS\DOWNLOADED PROGRAM FILES\GOOGLENAV.DLL/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\WINDOWS\DOWNLOADED PROGRAM FILES\GOOGLENAV.DLL/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\WINDOWS\DOWNLOADED PROGRAM FILES\GOOGLENAV.DLL/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\WINDOWS\DOWNLOADED PROGRAM FILES\GOOGLENAV.DLL/cmbacklinks.html
O9 - Extra button: RealGuide - {CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE} - C:\WINDOWS\SYSTEM\Shdocvw.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\PROGRA~1\MESSEN~1\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: MSN Messenger Service - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\PROGRA~1\MESSEN~1\MSMSGS.EXE
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_01\bin\npjpi150_01.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_01\bin\npjpi150_01.dll
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab
O16 - DPF: {6CB5E471-C305-11D3-99A8-000086395495} (Google Activate) - http://toolbar.google.com/data/da/deleon/1.1.62-deleon/GoogleNav.cab
O18 - Filter: text/html - {995ADC12-122B-4DB7-A5A5-18EFD77A33DF} - C:\WINDOWS\SYSTEM\EIBMCAA.DLL
O18 - Filter: text/plain - {995ADC12-122B-4DB7-A5A5-18EFD77A33DF} - C:\WINDOWS\SYSTEM\EIBMCAA.DLL
Mvh Sune

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-02-05 22:21

evt lidt læsning (selv hjælp lær at forstå hijack ) http://startup.iamnotageek.com/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-05 22:54

Det var i første omgang bare hjælp til at gennemse loggen det med at lærer hvordan må ind i rækken under kommende viden
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : swarn

Modtaget 210 point
Dato : 26-02-05 23:12

Til rotw
Det er et virklig godt svar du giver, det syntes du selv ikke, du er en rigtig var det ikke nemmer at hjælpe, og henvise til en side hvor de kan hjælpe Sunowich.

Så det vil jeg gører når du ikke vil/kan.

Til Sunwich
Jeg syntes du skal kigge her på denne side,http://www.spywarefri.dk/forum/
Der er meget mere hjælp at hente, end det link rotw kommer med, her kan du lægge en kopi af din Logfile, og så får du svar af meget skrappe folk, som kan hjælpe dig for at se om der er noget galt på din maskine, det er meget svært at læse en Logfil selv hvis man ikke er en ørn til det, det kræver meget lang tid at lære

Hilsen Swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : aaron

Dato : 26-02-05 23:58

Hej sunowich

Kan da godt gi' dig et par tips til hvad du kan fjerne, men vil faktisk hellere - ligesom swarn - anbefale at lægge loggen ind hos spywarefri. De er mere kompetente til HiJack-logs end jeg er.

//aaron

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-02-05 00:29

Send Arlet en mail via www.arlet.dk Vælg punktet Hvem er jeg. Der finder du mailadressen.
Der er meget rod og den trænger til opdatering. Good Luck!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-02-05 00:54
Kommentar
Fra : snortop

Dato : 27-02-05 10:12

Så da også lige man kan bruge denne

http://hjt.iamnotageek.com/

Indsætte sin logfil deri og trykke submit.. Så få man da hurtig og nem hjælp! :)

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-05 22:23

Tak for svaret swarn.