/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
"Lørdags-hyggetråd!"
Fra : arne.jakobsen
Vist : 485 gange
50 point
Dato : 26-02-05 18:49

Hej. Nogen der har oplevet noget i den forgangne uge?

Helst noget godt/sjovt/dejligt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-05 18:57

Jeg kunne have haft en rigtig sjov oplevelse.................jeg var ved at lokke Arne
til at spille poker over nettet...........om penge.

(PS. Jeg vil hellere spille mod en dårlig taber end en god vinder)

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 26-02-05 19:01

JA !!!!!! har haft besøg af en hidtil ukendt lille bitte nuser killing uden at min egen dejlige kat blev sur - tværtimod den ledte den til madskål osv - og bar den i nakkeskindet osv - har nu fundet ejeren som blev meget meget glad for at få killingen tilbage - dog - min kat havde åbenbart fået adressen og kom slæbende med den for ca en time siden så jeg måtte have fat i naboen igen for at få den afleveret.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 19:04

Hvem hygger sig på en lørdag..

..når man nu ved, Den Finske Mafia i kvindeforklædning dukker op, på et endnu ikke forudbestemt tidspunkt ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 19:06

Hun fik en mobil af mig, men jeg tror hun bruger den til at slå søm i med, fordi hun ikke ka' finde ud af at betjene boremaskinen jeg lånte kvindemennesket sidste week-en !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-02-05 19:06

Mirit - Glad for at du ikke skrev Aflivet. Det var squ en sød historie, hold os endeligt orienteret om hvad fremtiden bringer.

Eyvind - Tro mig, jeg KAN godt spille Poker. Ingen der har været proff. soldat i 9 år mangler den evne. Det er mere mine finanser det kniber med. Men du kunne jo desværre heller ikke give mig SVARET!

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 26-02-05 19:10

Jeg har fået en stor gave af mine unger!!!!!!: En kæmpe forkølelse med dertil hoste og ondt i lungerne!!!!!

Det er ikke tit man får det og så af sin egen familie!!!!

Memue-atjuuuuu-l

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-02-05 19:14

memuel - det gør mig ondt at du er blevet syg. Men du har dog haft glæden ved at være sammen med dine unger. Lettere omskrevet kan man sige: Der er ikke meget, der er så godt at det ikke også er noget skidt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 19:16

Go' bedring memuel

Jeg skal lige på besøg i køkkenet ½ times tid

...en gryde med ubestemmeligt indhold står og bobler om hjælp !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-02-05 20:07

Tja, jeg har da oplevet noget idag, som nok går ind under kategorien hvis man skriver sjovt sådan: "sjovt"

For et par dage siden, var "Hr. dova" så flink at tilbyde, at sætte andre hjul på min bil
Nok også fordi han altid brokker sig over, at jeg strammer boltene så meget at han ikke kan løsne dem igen

Nå, men så skulle jeg ud at køre i dag, og de to kilometer grusvej ud til landevejen gik egentlig meget godt
men da jeg så drejede ud på asfalten, syntes jeg nok den slørede lidt i styretøjet, og efter få meters kørsel, kom der en meget ubehagelig rungende lyd, så jeg stoppede straks. Og lige i tide, for på jorden ved siden af venstre forhjul lå tre af hjulboltene, og de sidste to var skruet kun sådan ca en halv omgang i, og hjulet stod helt skævt
Så det er nok sidste gang han får lov til at skifte mine hjul, og jeg tror sgu han skal være glad for, at han ikke lige var i nærheden, for så havde han fået en over nakken af hjulnøglen

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-02-05 20:18

OK dova. Jeg blev helt ærligt lidt overrasket idag da jeg så din kommentar i et Bil-spørgsmål. Du ved squ noget om biler. Godt gået. Nu kommer der Fin&Jakob på TV2. det vil jeg lige se. Vi snakkes ved senere. Love AJ

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:28

arne.jakobsen -> dova var en mand ! ..indtil jeg vidste bedre !

Nu er jeg mæt ..og dét er sgu dejligt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 26-02-05 20:29

Tja,,, hvad har jeg lige pålevet ?!

Hmm,,,først har min computer været meget syg Ja jeg kune dårligt nok bruge msn.
Virkelig ireterende, da jeg lige har købt et spil der hedder Starwars galaxie, som jeg pT bruger al min tid på.
Det må være det mest virtual rialeti spil der nogle siden er lavet.
Virkelig cool at rejse fra planet til planet og slås med underlig skabninger med sin helt egen spil mand, som selvfølgelig ligner mig selv Så venner og bekendte mødes jeg med i byen Correllia på planeten Coronet midt i galaxen Arthen
Der tager vi på missioner og dræber uhyre, og bagefter tager vi på cafe og høre musik og kommer os over de sår vi har fået på missionen eller jagten.

Ellers har jeg bare været på arbejde hele vinterferien
Og været så dum ikke at få afleveret min time indberetnings seddel, så i denne måned har jeg ikke fået løn.............Hurra !

(ja, og nu er bilen gået i stykker, skal bare svejses, men det koster jo også)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:29

Ps. Dét var miritdk også ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:30

Pps. ...mand altså !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:31

Ingen tviv om Trinethk's køn !

Kun kvinder og mentalt forstyrrede bruger MSN (= emesen)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:35

Trinethk -> Prøv : http://civ3.com

Very addictive to re-event : The Weel !

</MOLOSPILLER(NÆSTEN)ALDRIGCOMPUTERSPILELLERNOGENANDRESPILOVERHOVEDET>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:37

Ps, Ham der på civ3 øverst til højre på skærmen ligner lidt emesen/Eivind

...synes i ik' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:38

6 kommentarer blev det til ...i RAP

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:40

Wheel ..staves det vist

</M)OLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:41

Hvor bliver Afskylia af ?

</RØVKEDELIGLØRDAG>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:42

Lad mig sende dig en emil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:43

Væs'go' !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:45

Dejligt med en tråd for sig selv

..man ikke engang skal betale for at have oprettet !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:46

Ga' vide hvem der har tænkt sig at stoppe denne enetale (monolog)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 26-02-05 20:46

Jeg har haft oversvømmelse i min badeværelse. Den bedre halvdel havde flyttet vaskemaskinen en liiiille smule til den ene side, for "det så bedre ud", og det resulterede i, at alt det vand der plejer at løbe i afløbet, istedet for løb ud over hele gulvet. Det var både ærgerligt, men også lidt sjovt, for det have må have set sjovt ud, da jeg igen tørlagde badeværelset i bare ben udstyret med en fejebakke. (Det eneste jeg lige kunne hitte på)

Vandskrække hilsner

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:47

Min sjuk ; Lange Mads kalder det en : Mololog !

Jeg si'r : Molo lo

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 26-02-05 20:48

Ja, det kom jeg så til Molo, men lad dig endelig ikke stoppe.... jeg ville blot indskyde en lille kommentar.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:49

Jeg er ikke alene : takskaldeha er her også

Klem på... !

Lad vandet gå... !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-02-05 20:50

Molo - Hvis du gav andre en chance for at komme ind med en bemærkning, så måske?

Tak skal du ha takskaldeha. (Den var kryptisk). Sig det lige selv. Ha ha.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:51

...medens de andre ser fjernsyn !

Det tror jeg nok der var et tv program der hed ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:54

Jeg savner nu foråret og fuglesang/-flugt : http://www.red3d.com/cwr/boids/applet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-02-05 20:55

Forkert Molo, det var Fin Nørbygård og Jacob Haugaards første møde i mange år og det var sjovt.
Mens du sad her på Kandu og sendte 8 beskeder til dig selv, var vi nogle der så den udsendelse. Øv Bøv.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 20:56

arne.jakobsen -> Hvad holder dig tilbage ? Jeg kan da anbefale dig en mere behændig opsætning af din computer ?

...ellers kommer tedd nok med en bedre løsning

</TEDD>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-02-05 20:56

Skorstenen brændte!
Var det sjovt. Nej det var det ikke.

Var det godt? Tja det var det vel, nu får jeg en ny.

Dejligt? Jo jo, jeg fik Cybercity ADSL.

Og så dig dova. Hvorfor tror du hjulboltene var løse????????????????????????

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 21:00

Tror sgu snart jeg forlader KBH. (Ama'r) og tager på Viking i Aarhus og omegn

Tedd ska' ha' nogen rigtige tæv (Fremad Amager v. AGF ...*LOL* )! ...eller drikkes under bordet i FF'ere

mangorossa (frmer known as the artist ; Mango !), creamygirl og de andre vestjyder holder bare snotten væk !

</MOLOKYLE>

Ps. ; This is NOT an exercise !!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 21:06

Keldd -> Hvem har vækket dig ? Virker pillerne jeg solgte dig ikke længere ?

Du ka' få flere !

..men PRISEN er steget ! ...en smule

</DAGEN&VEJEN>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-02-05 21:21

Keldd
Det ved jeg da ikke

Du har måske et bud på hvorfor????

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-02-05 21:22

Hov hov molo, det er jo langt over din sengetid,

og så, så overfrisk, hvad skyldes det mon??

Det er underligt med pigerne hernede, istedet for de der piller de skal spise hver dag for ikke at blive gravide,

får de bare een, den er så lige så stor som en håndbold, og den skal de bare holde mellem knæene så skulle

der ikke ske noget, mon det nu er rigtigt??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-02-05 22:12

dova:

Keldd.
lad være at komme efter mig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-02-05 22:12

Tror ikke, at pigen her behøver tænke på piller mod graviditet. Hun vil sikkert skræmme de fleste hankøn væk - selv Keldd!

http://www.101jokes.dk/pages/vilduseminebryster.html

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-02-05 22:20

Creamy:
Mærkeligt som I ser ud over i Jylland.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-02-05 22:20

Keldd
Jeg fandt lige denne her, som jeg tror vil være noget for dig håber sgu linket virker.

http://www.skave-nedbrydning.dk/varefoto/Traktor.htm

Og jo, jeg vidste godt hvad du tænkte på med de hjul

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-02-05 22:21

Ikke mere mærkelige end tøserne fra Amar'

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-02-05 22:29

dova:
Du har altid været uvenner med linkene, men den var god nok dennegang.

OK, skide være med det, jeg køber den.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-02-05 22:31

Creamy:
Hvorfor, tror du jeg flyttede fra Amager ???
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-02-05 22:45

dova - Det var squ da en sød lille rød dyt. Og Keld faldt osse for den. Hæ hæ

Creamy - Var det en af dine veninder? Nåh pyt, hun kan jo godt være en sød tøs selv om hun ikke vinder en skønheds-konkurrence.

Er Holger død?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-02-05 22:48

Altså allesammen,
på tirsdag er det den 1 marts, så er det forår og 12 graders varme mindst.

Gid det var så vel, men her ligger sneen stadig højt, og lige nu er det 3 graders frost, i Langebæk.

Jeg er træt ind i sjælen , af at være en halv time om at komme ud af døren, fordi man skal have

alle de klude på, men fortvivl ikke, på tirsdag er det FORBI.................så er det nemlig

FORÅR. Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-02-05 23:02

Keld, den snak er vi nogle der har haft før. I gamle dage sagde man at foråret startede 1 marts. Men Naturen vil det anderledes. Vi kommer nok til at vænne os til at skulle skubbe det hele ca. én måned. Foråret starter ikke før 1 april.
Til gengæld er sommeren også flyttet, og efteråret lige sådan. Sådan er det bare. Sorry. Du og alle andre må lære at leve med det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-02-05 23:10

Arne.

Mener ikke at have nævnt noget om hvem der optræder på billedet i mit link.
Desuden kan det vel også være lige meget om det er én af mine veninder -

med mindre det er fordi, at du gerne vil have en date med skønheden

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 26-02-05 23:48

molokyle din snakke ....BIB...
Hvad er der nu galt med msn ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-02-05 23:49

Creamy - Det vil jeg gerne. Nu er Patsy jo gået til de evige Bøf-marker.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-05 01:28

Truer snakketøjet nu med at komme på besøg igen?? "You can talk the talk, but can you walk the walk"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-02-05 10:31

Her kan vi snakke over MSN/Skype/Netmeeting/Hækken/Enpils........på en gang. [hør]
Men kun når solen skinner, og det gør den nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
Keldd's nye røde havetaktor lægger bare græsset ned så det ikke dukker op det næste halve år.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-02-05 10:43

Jeg skal ud og klippe det sidste på æbletræet i dag

Det er 7 graders frost.................. i skyggen, må hellere tage ordentlig med tøj på.

Der er stadig den sod og skorstens lugt i huset, men næsten ikke mere, nu har vinduerne på 1 sal og hoveddøren

hernede stået åbne, i 2 timer, så nu hjælper det.

God Søndag alle Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-02-05 10:56

selv god søndag keldd - og fald nu ikke ned af æbletræerne

Hov !!!! det her er en lørdags hyggetråd - mangler jo en søndags tråd ??????????

også god søndag til alle herfra

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-02-05 11:24

Tak for svaret miritdk.