/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Tjene Penge på at reklamere???
Fra : steenstrup
Vist : 555 gange
10 point
Dato : 04-09-02 16:42

Hvis du alligevel bruger lidt tid foran computeren i løbet af ugen kan du lige så godt tjene lidt penge på det også.
Det kan du bla. gøre ved at reklamere for forskellige tl "mund til mund metoden"
Der er gode peneg at tjene ved foreksempel at reklamere for lotto på nettet. De kan tilbyde meget større gevinster og gevinstchancer en dansk tipstjeneste og fordi det er internationalt overskrider man ikke deres monopol
F.eks. give Dansk tipstjeneste ca. 51 % af pengene der bliver spillet for ud igen i form a gevinster.
Med dette lotto system bliver der givet 82% ud igen og ved siden af kan du tjene gode penge på at reklamere til andre.
Læs mere om det på
http://www.megspace.com/money/dlle/

Eller tilmeld dig direkte på https://members.worldgamesinc.com/dlle

Er der nogen andre der har lignende erfaringer fra projekter som dette?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 04-09-02 18:35

Hvorfor skal man tilmelde sig på nogle af de link ??

DU er åbenbart en af dem som IKKE forstår budskabet.

VI GIDER IKKE JERES L..TE-REKLAMER !!! FAT DET DOG

Ja jeg er hård og kontakt, men det er også sådan nogle indlæg som er med til at ødelægge kandu.dk. DERFOR !

Så smut du helllere ned i grillbaren og spil på de enarmede, så slipper vi andre for dit reklame møg.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 10 point
Dato : 04-09-02 18:37

Desuden er folk ikke ´så dumme som du tror, de kan sagtens gennemskue, at du tjener penge på de møglinks du der leverer. SÅ mit alternative forslag er at kigg epå de links UDEN dlle, så ser de sådan ud :

http://www.megspace.com/money/

https://members.worldgamesinc.com/

Så kan man tilmelde sig hvis man gider UDEN at du profiterer på det. SKAM DIG

Kommentar
Fra : als

Dato : 04-09-02 21:42

steenstrup det er jo det rene spam du kommer med. Er der da nogen som aldrig bliver klogere? Jeg vil snart lave et tip om hvordan man slipper for spam, men fri os for sådanne tip/spørgsmål som du kommer med der.