/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
cookies
Fra : ladies
Vist : 474 gange
220 point
Dato : 26-02-05 16:56

der er en side jeg er medlem af som efter jeg har renset og indsat absast(virusprg) kan jeg ikke se siden der står denne computer tillader ikke cookies, for at kunne benytte hjemmesiden skal du aktivere cookies i dine browserindstillinger.
Jeg er lidt amatør endnu hvor aktivere jeg (indstiller)cookies????altså hvordan
ladies

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-02-05 17:00

Du skal lige starte med at fortælle hvilket styresystem du bruger. Er det Windows eller Mac? Og hvilken version? Så bliver det nemmere for os at give dig det rigtige svar.

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 26-02-05 17:11

I den danske version af internet explorer gør du sådan åben internet explorer gå op i Funktioner> Internetindstillinger. Vælg fanebladet "Beskyttelse af personlige oplysninger" Klik på "Avanceret" midt på siden. Sæt flueben i "Tilsidesæt automatisk behandling af cookies" og der kan du så vælge om du vil blokere cookies eller om du vil tillade dem!

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 26-02-05 17:13

Det skal lige siges at jeg bruger windows xp og internet explorer 6.0 så hvis du har andre versioner eller andre oprativsystemer og det ikke virker så skriv lige hvad du bruger istedet og så kan jeg måske hjælpe!

Kommentar
Fra : Corab

Dato : 26-02-05 18:02

Hvis du nu bruger Mozilla Firefox skal du gøre følgende: gå ind under "Funktioner", derefter "indstillinger"
og tryk på fanebladet "Privatliv" under "Cookies" hvor du kan marker om du vil acceptere dem eller ej!!!

P.S. der under "Cookies" hvor der står "behold cookies" skal du vælge "Accepter cookies normalt" (anbefaler jeg) :D

Hilsen Besnik :P

Kommentar
Fra : karet

Dato : 26-02-05 23:51

Ett ytterligare litet kommaigång tips.Det är alltid bekvämt att gå in på hjälp funktionen, där skriver man sin fråga, t ex cookies, aktivera, då får man tipås från windows eget hjälpsustem. Ibland kan det vara lite svårt då man har dank/svensk sökord för hjälfunktionen men endast vet vad begreppet heter på engelska.

Bästa hilsen karet

Kommentar
Fra : karet

Dato : 26-02-05 23:52

Ett ytterligare litet kommaigång tips.Det är alltid bekvämt att gå in på hjälp funktionen, där skriver man sin fråga, t ex cookies, aktivera, då får man tipås från windows eget hjälpsustem. Ibland kan det vara lite svårt då man har dank/svensk sökord för hjälfunktionen men endast vet vad begreppet heter på engelska.

Bästa hilsen karet

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 27-02-05 10:58

hejsa jeg bruger xp og har prøvet de ting i har skrevet ,men den vil stadigvæk ikke tage siden,det er efter jeg har installeret avast som er et virus program, kan det have noget med det program at gøre???og hvad hedder det evt på engelsk hvis jeg skal ordne det der igennem

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 220 point
Dato : 27-02-05 11:21

Du skal have slået Cookies til, men fravælge tredieparts Cookies.
Gå ind i din hjælpemenu og søg efter Cookies, så har du hjælpen lige for øjnene!

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 21-08-06 21:46

Tak for svaret severino.