/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
LG U8138
Fra : Akiro
Vist : 284 gange
100 point
Dato : 26-02-05 16:17

Er der nogen der ved hvordan man unlocker en sådan sjover? Den er låst til 3

Kommentar
Fra : umak

Dato : 26-02-05 16:22

ja gå ind på www.dkunlock.dk så kan du finde en unlocker nær dig det er det bedste du kan gøre hvis du ikke har haft den i 6 måneder hvis du har det så kan du få koden fra 3

Kommentar
Fra : Akiro

Dato : 26-02-05 16:31

Umak: problemet er bare at den ikke kun har 6 mdr, men hele 24 mdr, fordi den er købt under erhvervsabb.

Kommentar
Fra : umak

Dato : 26-02-05 16:40

så er du nød til at gå til en unlocker de ved hvad de gør og det virker

Kommentar
Fra : umak

Dato : 26-02-05 16:43

jeg kan desværre se at der er problemer på dkunlock man kan ikke gå ind på siden og jeg kommer selv fra Odense så jeg kan nok ikke hjælpe dig med at finde en

Kommentar
Fra : Akiro

Dato : 26-02-05 16:56

Jeg afventer lidt, umak men tak alligevel for forsøget. Det må være muligt at få den låst op - one way or another, uden at det koster en formue at låse den op før tid.

Kommentar
Fra : umak

Dato : 26-02-05 16:58

prisen er ca 100 kr

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 26-02-05 18:50

Du søger en unlocker i Odense som kan klare din model..
HAm her er meget dygtig og han laver det mens du venter...

InSight Data
Benediktsgade 4
5000 Odense C
Tlf. 28 19 15 95
Tirs - fre kl. 13.00 - 17.30
Lørdag kl. 11.00 - 14.00

Hilsen Dan

Kommentar
Fra : Akiro

Dato : 26-02-05 18:55

Hej helloo.dk_privat/Dan

Nej jeg søger ikke en i Odense - det var umak der var fra Odense ;)

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 26-02-05 20:26

Ups.. ok. det kan gå lidt stærkt engang imellem.. Hvor søger du så en?
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : Akiro

Dato : 26-02-05 22:09

I første omgang prøver jeg lige lykken her om det er ladesiggørligt - ellers har jeg en i baghånden : det koster så bare sølle 50 kr. men pyt med det.

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 27-02-05 19:01

Ok.. Men der findes ingen gratis løsning som gør at du låser telefonen helt op. Du kan låse telefonen til det næste kort du putter i men den løsning er ikke så god da du får problemer når du så gerne vil låse telefonen helt op.
Hilsen Dan
P.S. 50,- kr er MEGET billigt da de fleste tager 100,- så enten (håber jeg) er det fordi du kender ham ret så godt eller også er det en af dem som tager røven på folk og kun låser den til det næste kort du putter i! Husk at sørg for at han yder garanti da han ellers kan ødelægge det for dig så du aldrig kan bruge din telefon igen! Men jeg håber at det er fordi det er en som du kender!!!

Kommentar
Fra : Akiro

Dato : 28-02-05 10:34

Helloo.dk_privat.
Nej det er ikke en jeg kender - og (desværre for ham) er prisen 150 kr, og det vil jeg ihvertfald ikke give. Så jeg venter stadig.

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 01-03-05 11:45

Jeg syntes ellers du skrev at du havede en i baghånden som kunne gøre det for en sølle 50,-??
Nå men kik på www.dkunlock.dk der tager de som regl en sølle 100,-
Hilsen Dan