/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Lotus fastside indstilling
Fra : jansimris
Vist : 444 gange
190 point
Dato : 26-02-05 12:16

Hvad skal der skrives i Lotus Fastside for at oploade FTP til en hjemmeside ?
mvh jansimris

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-02-05 16:19

Du kan da bruge din browser til det. Hvis du bruger IE 5,0 eller nyere, så har den en FTP funktion indbygget.
Du skriver bare webadressen ind under en FTP kommando som ex:
ftp://www.minside.dk og du får en boks frem, hvor du skal indtaste din adgangskode og password. - Så skulle du gerne være inde bag om din hjemmeside.
Hvis du så samtidig har din stifinder startet op, og disse deler skærmbilledet, så kan du markere filerne i stifinder og trække dem over i hjemmesiden. Du kan endda trække hele blokke af filer over.
Når du er færdig, lukker du bare forbindelsen ned igen.

Men husk at ALLE filenavne holdes i små bogstaver, samt alle linknavne skal ligeledes være angivet med små bogstaver. Så skal det nok komme til at fungere.

Kommentar
Fra : jansimris

Dato : 26-02-05 18:17

hej SEVERINO
tak for svaret

Kommentar
Fra : jansimris

Dato : 02-03-05 22:32

Det virker stadig ikke. Hvad skal der skrives under Vært: er det http eller FTP