/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Pointuddeling?
Fra : Jesfrivi
Vist : 452 gange
50 point
Dato : 26-02-05 08:44

Jeg har oprettet 2 spørgsmål som folk har været venlige at svare på. Mit problem er bare at jeg ikke kan give dem points: Der skulle tilsyneladende være en knap over hvert indslag der hedder noget med "accepter indslag", så man kan tildele points. Jeg har bare ikke den knap. Hvad skal jeg gøre???

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 26-02-05 08:47

Den "kandu" skal have skyld for meget!!!!

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 26-02-05 08:47

Du mangler "kandu" codecs

Kommentar
Fra : Jesfrivi

Dato : 26-02-05 09:01

... og hvad skal man gøre for at rette det?
Jesper

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 26-02-05 09:20

Undskyld,det er en Lørdags fis,henne til højre over datoen skulle der gerne være "accepter svar" ---------^^

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 60 point
Dato : 26-02-05 09:37

Jesfrivi> Ved søgning her på kandu finder jeg 1 spørgsmål, som du har deltaget i. http://www.kandu.dk/dk/spg/61108
Hvilke spørgsmål har du oprettet, og som du ikke kan lukke ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 26-02-05 09:43

Som Jakjoe er inde på kan du kun lukke spørgsmål du selv har oprettet

Kommentar
Fra : Jesfrivi

Dato : 26-02-05 09:43

Jeg kan på denne side se "knappen", men ikke på dem her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/60930
http://www.kandu.dk/dk/spg/61108
Meget mærkeligt!
Jesper

Kommentar
Fra : Jesfrivi

Dato : 26-02-05 09:43

Jeg kan på denne side se "knappen", men ikke på dem her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/60930
http://www.kandu.dk/dk/spg/61108
Meget mærkeligt!
Jesper

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 09:45

muligheden for at spørger har dobbeltprofil og glemmer i hvilken profil er jo tilstede - men har du brugt den rigtige så står der accepter svar - hvormed du lukker !!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 09:46

så lige i dit sidste indlæg at det var tilfældet

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 26-02-05 09:48

Det er da heller ikke dine spørgsmål, med mindre du logger dig ind med Jaffe123. Prøv det, så kan du nok lukke spørgsmålene.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 26-02-05 09:50

Jaffe123 og Jesfrivi....er nok samme person ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 09:51

Ja, de burde være der. Har du prøvet at slette cookies og midlertidige internetfiler ? Så dukker de måske op ?

I din browser vælger du :

Funktioner->Internetindstillinger...-> fanen Generelt [Slet cookies] og [Slet filer] (sæt flueben ved ; Slet alt offlineindhold)

Næste gang du logger på kandu.dk igen, vil du så skulle skrive både Brugernavn og Password (brugernavnet er nemlig nu slettet fra din computer) og så kan du jo gå ind at kigge efter igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 26-02-05 09:51

Ja, alt tyder da på det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 09:53

miritdk & jakjoe -> Korrekt ! Det havde jeg sgu slet ikke lagt mærke til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-02-05 09:56

Ja, hvis det er de to spørgsmål du mener, skal du selvfølgelig være logget ind som Jaffe123 for at lukke dem.

mvh dova

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 26-02-05 09:56

molo> Du er undskyldt....tidligt på dagen, eller sent på natten ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 09:57

Jesfrivi -> Du må logge ind som Jaffe123 for at kunne give de point denne profil har sat på højkant, men hvis du er 'smart', så lader du være med at give dem til Jesfrive ellers bliver der ballade og bliver heldt ud af kandu.dk for altid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 26-02-05 09:58

Spændende at se om Jaffe123 giver pointene i begge spørgsmål til Jefrivi ........ eller??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 10:01

såså ikke noget med at være mistroisk på forhånd grethes

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 10:11

botset fra det så har den kære jesper vist svært ved at finde rundt i sine profiler http://www.kandu.dk/dk/spg/61108 . bare et lille eksempel

undskyld jesper jeg kunne ikke dy mig -

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-02-05 11:01

På den anden side kunne det jo være "sjovt" hvis alle kunne lukke spørgsmål!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-05 11:10

Hvordan lukker jeg dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/61457
og gafler de 50 point.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 11:11

..især, hvis det var nogen tedd havde stillet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 11:13

hvor er i morgen/formiddags "søde"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-05 11:40

Molokyle - hvis du lige forhøjer point her i spørgsmålet..............så lukker jeg.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 11:43

i skræmmer jo arme jesper væk -

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 11:46

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-05 11:50

Eyvind...............................................................................accepter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 12:03

Eyvind -> Der sker ikke noget, når jeg klikker på 'accepter'. Hvad er der galt ?

Forhøjer lige :

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jesfrivi

Dato : 26-02-05 13:26

Ja jeg kan se at jeg har skabt et indhold i lvet for flere deltagere her på siden. Men desværre må jeg nu lukke denne hotte side, for ganske rigtigt så viser det side at jeg har to profiler (den ene er en gammel en jeg havde glemt) hvilket forklarer problemerne. Tak for hjælpen... Og nej, bare roligt, jeg skal nok lade være med at give mig selv points!
Jesper

Godkendelse af svar
Fra : Jesfrivi

Dato : 26-02-05 13:29

Tak for svaret jakjoe. Du var den første der kom ind på min fejl, så du får en lille gave...

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 26-02-05 13:31

Jesfrivi> Jeg siger tak...vi mødes sikkert en anden gang....under et eller andet navn !!

God weekend.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 13:35

herligt du kom ud af forvirringen Jesfrivi osv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 13:45

jakjoe ->

Eyvind -> Jeg lukker nu

Jesfrivi -> Hold dig til 'Jesfrivi' profilen. Den ser du ud til at have styr på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jesfrivi

Dato : 26-02-05 13:51

Jeg synes faktisk ikke selv at det ser ud som om jeg har styr på nogle af dem! Suk
Jesper

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 13:55

Jesfrivi ->

</MOLOKYLE>