/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 3510 i
Fra : Lesonal
Vist : 242 gange
50 point
Dato : 26-02-05 00:21

Hej med jer, er der nogle af jer kloge hoveder der kan hjælpe mig med et problem?. Jeg har en Nokia 3510i, der har haft vand skade. Jeg havde en gammel 3510i hvor skærmen var gået, og tog derpå printpladen og satte over i min. Nu skriver den noget i retning af "kontroler netværs forbindelsen. (jeg bruger Orange). Min bedre halvdel bruger Sonofon, og der var der ingen problemer. Indtil jeg skilte min af, kunne jeg bruge mit "Orange". (For god ordens skyld,...kortet er åben.) Er dr nogle der har nogle gode råd?.

Med venlig hilsen
Lesonal.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-02-05 07:03

Det er ikke kortet der skal åbnes men telefonen, derudover lyder det mere som om der mangler forbindelse til antennen

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 26-02-05 09:27

du har sikkert gjort følgende?
adskild telefonen og lad den tørre ca 1 døgn.
rens div forbindelser og stik.
Brug evt kontaktrens og en vatpind.
nilsg

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-02-05 10:21

er den gamle telefon unlocket??