/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Var det ikke´bare den helt rigtige?
Fra : mangorossa
Vist : 441 gange
50 point
Dato : 25-02-05 23:07

Hvad synes i? Var det ikke bare den rigtige der vandt til "sjerne for en aften" ! ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 23:10

aner det ikke - så det ikke

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 25-02-05 23:10

hvem vandt hvad, og hvad er sjerne for en aften???

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 60 point
Dato : 25-02-05 23:13

Jeg er stjerne hver aften, så det vænner man sig til

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-02-05 23:14

Jo, for pokker da
Han er bare så god.
Men troede faktisk ikke han havde de store chancer med den sang.
Dem han sang første gang han var med, var meget bedre.

mvh dova

Kommentar
Fra : marie_hs2003

Dato : 25-02-05 23:20

Jo, han var SÅ cool! Den mest talentfulde og naturlige!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-02-05 23:48

marie..jeg er HELT enig med dig..nemlig han var absolut den der havde sjælen mest med

Kommentar
Fra : fame

Dato : 26-02-05 00:56

Der var også skulderklap fra Sanne S

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-02-05 00:58

Ja, men han synger jo også med på sanne Salomonsens nye plade.

Spændende i øvrigt, om det bliver hende der skal repræsentere Sverige ved det Internationale Melodi grandprix.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-02-05 00:59

Men forresten var min lille lokale Skatteforvalter-mand Martin Pedersen også helt god

mvh dova

Kommentar
Fra : fame

Dato : 26-02-05 01:03

Gudrun sang også godt, men det var vist godt at de 45000 oppe nordfra ikke gjorde udfaldet

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-02-05 01:11

Ja Sanne gjorde også sit..men han er gudeskøn

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 21-08-05 21:47

Tak for svaret Klumme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-08-05 22:06

Hold da op Mango ..... Sig mig hvorfor fanden har du ikke lukket det sp. forlængst??

Er du klar over hvilken risiko du løb ved ikke at lukke?? Selveste Magister mundi sum (Master of the Universe) kunne have kastet sin altoverskyggende vrede over dit syndige hoved.... uha uha sir jeg bare....gyyyyys.

Og til dig AJ, som sikkert kigger med.
Skrub over i http://www.kandu.dk/dk/spg/72711 og forvar din tilsvining af thyfoon, men det har du vel ikke nosser til, dit sølle skvat

Tak Mango......

Klumme (stjernekasteren) *lool*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-08-05 22:26

Ja jeg ryster af angst *brrrrrrr*