/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ericsson T39 og Outlook
Fra : jaw
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 04-09-02 13:33

Ganske kort:

Kan en Ericsson T39 kommunikere med Outlook fra XP Office?
Nu har jeg nemlig oplevet så mange andre ting, der ikke lige fungerede med XP, så derfor spørgsmålet!

MVH JAW

Accepteret svar
Fra : thunderbox

Modtaget 110 point
Dato : 04-09-02 13:40

kort og godt " JA"
-____________-
og er jeg virkelig den eneste der har en ORGINAL windows xp der virker ! for det håber jeg da ikke
(windåse = Mikrosoft
jeg har aldrig oplevet problemmer endnu med den version af xp jeg har ( det skal dog lige siges at den også er sat 100% manuelt op

Godkendelse af svar
Fra : jaw

Dato : 04-09-02 13:45

1000 tak for det præsise svar!

Jeg har blot oplevet problemer med originalt installeret XP mht. brænder, scanner og printer, at jeg er blevet lidt skepsis.

Men når nu du siger T39'ren virker sammen med XP, så vil jeg spare op til sådan et lille uhyre

TAK!

Kommentar
Fra : thunderbox

Dato : 04-09-02 13:54

man skal dog lige sige at mikrosoft ( med K ) gør faktisk et kæmpe stk arbejde i deres software ( godt tjener de også penge ) men med xp érn har de dog gjort fremskridt men deres drivers til forskellige hardware er jo faktisk ikke deres problem det er dem der laver hardwaren at sende diskette/cdrom med de forskellige OS/
også linux
det er derfor vi sidder og (om)programmere som bare F.....

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 04-09-02 14:04

Hej Thunder,

fuldstændig enig... er bare ret træt af at de har puttet WPA på XP...

især når man er en pilfinger som mig og godt ka' li' og eksperimentere...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-09-02 16:19

"jaw" <jaw.news@kandu.dk> skrev:

> Ganske kort:
>
> Kan en Ericsson T39 kommunikere med Outlook fra XP Office?

Det kan den sagtens, jeg havde ingen problemer.
(En af mine venner har dog haft problemer, men han synkroniserede også
kontaktpersoner, hvilket jeg ikke har prøvet).

--
Ole Tranberg

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-09-02 18:57

jaw.news@kandu.dk writes:
>Kan en Ericsson T39 kommunikere med Outlook fra XP Office?
>Nu har jeg nemlig oplevet så mange andre ting, der ikke lige fungerede
>med XP, så derfor spørgsmålet!

Ja, jeg har da haft det til at køre fint - både med Calendar, Contacts og
Tasks. Jeg har syncet via IrDA.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested

Kommentar
Fra : thunderbox

Dato : 05-09-02 00:49

strarup >> jeg er da så heldig at den version jeg har ikke skal aktiveres ( leveret direkte fra mikrosoft high tech )
men hvis du har denne fil wpa.dbl på din maskine så tag en kopi af den til en diskette og når du så evt genistallere din xp kopiere du filen tilbage til samme sted som du tog den fra ( windows/system32

Kommentar
Fra : thunderbox

Dato : 05-09-02 00:49

strarup >> jeg er da så heldig at den version jeg har ikke skal aktiveres ( leveret direkte fra mikrosoft high tech )
men hvis du har denne fil wpa.dbl på din maskine så tag en kopi af den til en diskette og når du så evt genistallere din xp kopiere du filen tilbage til samme sted som du tog den fra ( windows/system32