/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
battlefield 1942 hakker
Fra : SqUaSh
Vist : 393 gange
200 point
Dato : 25-02-05 21:18

Mit battlefield 1942 kører dårligt når jeg har spillet i ca 10-15 min, så begynder det at hakke...
Jeg har prøvet at sætte det ned i graffiken, men det hjælper ikke, og jeg har lukket alt andet der kører i baggrunden..
Min computer er en P4 2ghz, gforce 4 ti 4200 128 ddr.. jeg har 1024 ddr pc2700 333 mhz..
Det er det eneste spil jeg har problemer med.. Og jeg har installeret en patch og har direct x 9.0

Nogen der kan hjælpe.. ?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 25-02-05 21:21

Bliver dit grafikkort mon for hedt? Har du tjekket at fanen kører som den skal?

Vaxen

Kommentar
Fra : SqUaSh

Dato : 25-02-05 23:06

Nej, det har jeg ikke set.. Men det er vel ikke så nemt at mærke hvor varm den er? Men mit bundkort er ca. 30 grader, og cpu'en 40-41 hele tiden..
Hvad mener du med fanen?

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 26-02-05 04:28

Fanen er blæser som sidder på dit grafikkort.. Og han har helt ret... lyder som om dit grafikkort bliver for varm...

Karsen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 26-02-05 11:09

Hej igen! Jeg tror, du netop har fået en anledning til at få et nyt og bedre grafikkort
Mit eget GeForce 4 smuttede for et halvt års tid siden - netop pga. af varme.

god fornøjelse med det!

Vaxen

Kommentar
Fra : SqUaSh

Dato : 27-02-05 23:33

Jamen jeg forstår bare ikke at det ikke hjælper at sætte grafikken ned så..
Men jeg prøver lige at spille lidt og så se om den bliver varm..
Hvis den så bliver varm, er der så ikke en billigere løsning end at købe helt nyt graffikkort?

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 12-05-05 15:56

Lyder kke som grafikkortet... Hvis det er det eneste spil du har problemer i, for battelfield kræver ikke meget mere end andre spil.... Hvilke spil har du eller prøvet i hvor der har været problemer??

Jeg har selv haft et kort der brændte af, men der var det et problem i alle mine spil... F.eks. Black Hawk Down, Battlefield, operation flashpoint o.sv...

Jeg syntes mere det lyder til at være en fejl i spillet... Computeren lyder jo ikk til at være problemet... har da selv kørt det på en 800 mhz på et tidspunkt...

Men lige præcis hvor problemet ligger ved jeg sgu ikk...

Men hvis du har en kammerat der kan låne dig et grafikkort en halv time, så prøv da at se om det er det der er problemet...

En biligere løsning end et nyt grafikkort, er et brugt... he he...

Håber du får løst problemet...