/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hjælp med tv på tv
Fra : dr0zie
Vist : 410 gange
40 point
Dato : 25-02-05 20:45

Har købt for lidt siden en pc hos altid den der medion, da den har tv-tuner undbygget så t´ænkte jeg på at gøre sådan at jeg kunne se tv på pc skærmen men så via det scart som den også har også kunne se det på tvet, men hvordan får jeg det over..
der er ingen nview menu under avanceret instiller og jeg bruger powercinema og det er et nvidia geforce 6610 XL

Ka slet ikke få tvet over på skærmen

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 26-02-05 01:29

Prøv at ringe til Medions hotline. De burde da kunne hjælpe dig.....
www.compare-support.dk

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 26-02-05 01:47

Hvis du bruger scart-stik så skal du hen på den kanal på tv'et hvor scart vises. Nu fortæller du jo ikke noget om hvilket tv du har, men hvis der er en aux knap så prøv den.

Dydendak

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-02-05 01:58

har prøvet at gå over på svhs hvor det normalt er men uden held for skal man ikke viderestille billedet fra pcen til tvet på en måde skulle jeg med min gamle pc via nview
der kunne jeg klone etc.

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 26-02-05 05:31

Her er nVidia hjælpeside med opsætning:
http://nvidia.custhelp.com/cgi-bin/nvidia.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=32&p_created=1096498785&p_sid=gp3WR*yh&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MjImcF9zZWFyY2hfdHlwZT1zZWFyY2hfZm5sJnBfcHJvZF9sdmwxPTImcF9jYXRfbHZsMT01OSZwX3BhZ2U9MSZwX3NlYXJjaF90ZXh0PXR2&p_li=

Der forklares at du skal gå ind i egenskaber for skærm, og vælg avanceret. Der skulle du under nvidia fanebladet kunne vælge at displayet er tv.
Husk at stikket skal være direkte forbundet til dit tv og ikke gennem videoen.

Hvis linket er for langt til kandu, så gå ind på www.nvidia.com og vælg under support "FAQs and Knowledgebase".
Der skulle det gerne stå som nummer 3 ellers søg under tv og det dukker op først. Det har ID.nummer 32.

Dydendak

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-02-05 10:34

du kan gå ind på medion hjemmeside og downloadw hjælpe filer

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-02-05 11:41

Jeg ved godt hvordan det er normalt med nvidia men har ikke den funktion her ?
Kan det være fordi jeg forbinder den via scart - scart istedet for s-vhs- scart?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-02-05 11:47

hvilken model ?? mdXXXXX

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-02-05 12:11

Model pc mt6

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-02-05 15:40

http://www1.medion.com/dk/ vælg service / driver indtast serial nummere så vil du få en side med samlige driver der er i den pågælden com

pcmt6 er vist ikke det rigtige

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-02-05 16:41

MMmn fandt ud af hvad fejlen var. prøvede at tilslutte pcen med s-vhs - scart og der virkede det så jeg prøvede med et andet scart kabel dvs - scart - scart og der virkede det... så det er nok scart kablet der er ødelagt..
Men hvem vil have points i har jo alle hjulpet.

Annuller spørgsmålet
Fra : dr0zie

Dato : 12-01-06 22:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål