/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Låse-smed?
Fra : DVBH
Vist : 549 gange
60 point
Dato : 25-02-05 19:58

Hej..

Jeg syntes det er meget spændende med låse, af en eller anden grund :S?

Jeg har læst meget om låse-smedning.. eller hvad man kalder det.. På engelsk hedder det ihvertfald "lockpicking"

Så har jeg fundet sådan en her: http://www.multipick-service.com/en/tools/8110_en.htm
Som jeg syntes er smart, for der kan man lære og åbne låse uden nøgle...

Var der nogle - som jeg kunne forestille mig - der ville informere om at jeg garanteret ville bryde ind til alle mulige, så er det ikke tilfældet...

Er der nogle der ved hvor jeg kan få noget magen til i Danmark? Eller evt. en hjemmeside hvor de også sælger sådan noget, fra Danmark?

M.V.H. Jens

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 21:34

en låsefetist - det var da noget nyt

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 25-02-05 22:26

Prøv at ringe til 66 14 14 48

De kan måske hjælpe dig

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 25-02-05 23:59

DVBH:
her i danmark finder du ikke noget men der er massere af lockpicking guides på nettet bla http://www.lysator.liu.se/mit-guide/mit-guide.html desvære på engelsk

miritdk:
låsefetist ja det må det vist hedde men dem er der fakktisk mange af kunsten i at kunne åbne låse uden nøgle det er ligsom hackere at kunne bryde ind i systemer der er jo ingen der siger man behøver at misbruge det man kan jo sagtens lære uden at gøre noge ulovlig

mvh Granslam

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 00:01

jaja ved det egentlig godt - det forekom bare lidt sjovt

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 26-02-05 00:04

det er osse mulig at købe værktøj online men det er selvfølgelig ikke LOVLIG at få det sendt det til danmark med mindre du er låsesmed

mvh Granslam

Kommentar
Fra : DVBH

Dato : 26-02-05 00:36

For satan da

Vidste der var nogle der var mistroiske..

Altså.. Jeg ved ik hvorfor.. Det ka godt være det er en låsefetisist Hehe...

Jeg sys det er enormt fed, de fleste ting der har med sikkerhed og gøre..

Til ham ******* der har skrevet nummeret, så kan jeg jo regne ud det er til politiet.. PET eller lignende...

Nå.. men tak til dem der eller's har svaret..

Eller's nogle der har nogle bud?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 00:40

det er til politiet ja - lol

ikke alle er da mistroiske - men det kan være svært at finde noget til dig - prøv at høre dig for hos sikkerhedsfirmaer osv - de giver ikke noget væk - men kan da oplyse dig