/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
OUTLOOK / Import af PST-fil
Fra : Horst
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 25-02-05 18:49

Jeg har en PST-fil der er dateret 04-01-05. Har flere gange forsøgt at importere denne fil til Outlook. Der sker bare ingen ting. Kører Outlook 2003 og har Windows XP P. Hvilket bud kan I komme med ?

Mvh.
Horst

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 25-02-05 18:56
Kommentar
Fra : Jerrik

Dato : 25-02-05 19:56

Hvis du har gjort det korrekt, så kan du finde din importerede *.pst, blandet sammen med din nuværende enten med erstatning af dubletter eller lignende.
Ofte er det bedre at Åbne en pst fil. så kan du kigge den igennem og hente de ting du vil bruge og lukke den igen. Den vil være i Mappeliste. Markér "vis" "Mappeliste".
Ellers kan du slette din nuværende opstilling. Luk Outlook. Søg og slet den *.pst fil du bruger . Start Outlook, når den ikke kan finde din pst fil så skal du vise den vejen. og alt ser ud som det gjorde d. 04-01-05.

Godkendelse af svar
Fra : Horst

Dato : 04-03-05 19:13

Tak for svaret pallebhansen.