/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Optage i Windows XP!?!?
Fra : jjhj
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 25-02-05 17:36

Heysa...

Jeg ville lige høre om der er nogle der kender et program til at optage med i Windows XP...

Noget ligesom FRAPS, men det er jo til SPIL. jeg vil gerne have et der kan optage i Windows.....

HILSEN JJHJ

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-05 17:38

optage hvad?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-05 17:40

Optage lyd, billede eller video ???... og hvad i alverden er FRAPS ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 25-02-05 17:41

bare optage hvad man laver...

FX, hvis man skal lave en Toturial... eller noget.....

JJHJ

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 25-02-05 18:00

Måske HyperSnap eller HyberCam?
http://www.hyperionics.com/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-05 18:02

Forstår stadig ikke noget ?

Optage på bånd/harddisk ...via video ?

Eller er det en macro-optager, der log'er dine tastetryk på tastaturet du mener ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 25-02-05 18:08

bare optage en fil ned på harddisken!

jjhj

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-05 18:37

En fil med hvilket indhold ?

En instruktionsvideo ?

Vil du have at alt du ser på skærmen og alt hvad du foretager dig : Åbner programmer, besøger hjemmesider, installere drivere, skriver i dine e-mail, bliver log'et direkte til din harddisk som en fil ?

Optage en film af dit skærmbillede og dine tastetryk og gem denne film i f.eks. *.mpeg format ?

Et program af denne type har jeg aldrig hørt om !!!

..men du kan da optage det på video, med tale og hele balladen og så gemme det i et multimedie format : mpeg, avi, rm osv...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-05 18:41

Jeg vil da tro, at tedd's løsning med HyperCam er det du søger ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 25-02-05 18:42

JA PRÆCIS SÅDAN ET PROGRAM MOLOKYLE....

men det kan måske godt være at sådan et ikke findes...

jjhj

Kommentar
Fra : Random

Dato : 25-02-05 19:01

My Screen Recorder Pro - det funker meget godt. rigtigt simpelt... Shareware.. eller eMuleWare ;)

Kan bl. a. bruges til at optage webcam samtaler med, hvor man så lige markerer optage området på skærmen.

Godkendelse af svar
Fra : jjhj

Dato : 25-02-05 19:07

Tak for svaret tedd.
               Lige hva jeg ledte efter!!
JJHJ