/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Smiley
Fra : michaelmoeslund
Vist : 344 gange
100 point
Dato : 25-02-05 16:20

Er der en der har tålmodighed til at forklarer mig hvordan jeg gemmer alle de der søde smileys så jeg "bare" lige kan hente dem frem,måske også i et andet dokument??

Læste den anvisning der var lagt i forbindelse med smileyerne---det forstod jeg altså ik rigtig...det virkede ihvertfald ikke...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-02-05 16:22

Så vidt jeg har fundet ud af, gemmer man dem ikke, men "laver" dem hver gang ved at skrive tegnene.

Efter en tid, lærer man dem udenad

mvh dova

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 25-02-05 16:26

jamen var der ik noget med at man kunne gemme dem i foretrukne??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-05 16:28

Du åbner såmænd bare 2 vinduer med kandu hvor det ene er smiley siden! Så kan du jo bladre frem og tilbage

Hvad er det der ikke rigtigt virker? Smileys til Kandu kan normalt ikke bruges på andre sider/programmer

En smilesmiley består af kolon bindestreg højreparantes og husk lige et mellemrum efter den bemærkning du vil bruge en, så skulle den virke, men du kan først se den når du har sendt spørgsmålet/kommentaren!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-05 16:29

Du kan ihvertilfælde højreklikke på selve smilyerne og gemme dem i en mappe
Mvh Sune

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 16:59

kopier dem og læg dem i en email og gem som eml på skrivebordet

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 25-02-05 17:04

var der ik en oversigt med allesammen?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-05 17:13
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-02-05 17:24

Shyssss - jeg bruger dem til at sætte på E-mails i stedet for at skrive.
Hvis du markerer dem fra molokyles henvisning og gemmer i word , så har du både smileys og de tegn der skal bruges - evt printes ud.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 17:29

http://kandu.dk/dk/faq.asp#20
kopier det hele
indsæt i en ny meddelelse i dit mailprogram og gem som eml - for eks på skrivebordet - så er den nem tilgængelig og du kan kopiere over som du har lyst

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 25-02-05 17:31

Læg http://kandu.dk/dk/faq.asp#20 i 'Fortrukne' -> Hyperlinks ; i din browser (..som jeg )

Altså... !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-05 17:32

Hmm! Svarer det ikke lidt til at have 2 Kandu vinduer åben, mirit?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-02-05 18:00

Nørj, er det kun mig der er så "u-teknisk" anlagt, at jeg husker dem i "hoved-harddisken"

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 18:02

tedd måske - bruger det ikke men ved mange har problemer med at huske udenad

næ dova - de smileys bliver jo en vane

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 25-02-05 21:37

hmhmhmh

Har føjet http://kandu.dk/dk/faq.asp#20 til foretrukne..men når jeg kopierer,kan jeg ikke få "fjæset" frem i den tekst jeg er ved at skrive... øvøv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 21:39

du skal kopiere tegnene og ikke smileyen - og den dukker op når du SENDER

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-05 21:47

Dvs. : - ) =

...når du skriver tegnene uden mellemrum

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-05 22:11

[hør]Bortset fra dét. Det er sgu ikke den store menighed der er mødt op til smalsnak idag

Keder I jer ikke ? 8-8

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 22:13

nope molo - du kunne jo forsøge at finde os

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 22:14

ps en lille glue så har vaxen sikkert brug for hjælp bla. med cybercity

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-05 22:16

Har ikke tid at lede efter jer miritdk. Sidder og pønser på et tip i kategorien Sikkerhed ...inden tedd kommer med det

Sød lille ting jeg faldt over idag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 22:19

slog du dig ??????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-05 22:22

Dét slog mig ...at mit svar i dagens sikkerhedstråd kunne bruges som tip

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 22:23

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-05 22:26

Shhhhhh..... sig det ikke til nogen

Det er dette :

Her er en side om ALT du kan finde i din log fra hijackthis : http://startup.iamnotageek.com

Den er meget omfattende, så det vil nok tage et stykke tid at tjekke din log med denne liste i hånden.
Der er et (rødt) link øverst til venstre på omtalte side, hvor du i stedet kan få tjekket din log automatisk online vha. en database 'ude i byen' !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-02-05 01:47

Gider ikke skrive tip, Molo Så gør du bare det

Men er det ikke lidt som en lommeregner? Man glemmer lynhurtigt hvad 5X5 er, hvis man har sådan en!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 10:14

Som en lommeregner ??? Næeh... nærmere, som at bruge Frontpage/Dreamweaver/Webwriter !!!

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 26-02-05 16:12

Takker for oversigten,og venlig vejledning

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 18:32

Velbekomme michaelmoeslund

..så er vi 2, der har let til smil

</MOLOKYLE>