/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Afstemning
Fra : ras65
Vist : 375 gange
30 point
Dato : 04-09-02 10:37

Hey.... jeg kunne godt tænke mig en afstemning til: www.clan-tds.dk - Den må meget gerne passe ind i designet. Hvis der nogle der kan hjælpe med det, så ville det være kanon !

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 04-09-02 12:33

Hej Ras65,

ska' det forståes sådan at jeres server understøtter PHP?

jeg spørger bare fordi jeg ikke har fået svar på de spørgsmål jeg stillede dig i dit indlæg "Tagwall Problem"... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/5966
eller i det andet indlæg omkring tagwall... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/5362

hvor jeg har prøvet at få klarlagt hva' jeres server understøtter...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : ras65

Dato : 04-09-02 14:46

jeg ved ikke hvad vores server understøtter. Desvære, men jeg tror da den understøtter PHP

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 04-09-02 14:53

Hej Ras65,

oki doki...

hvor har i den liggende henne... evt. Webhotel eller hjemme?
så ka' jeg prøve at finde ud af hva' den understøtter...

det er jo ikke ret meget ved at lave noget i PHP hvis det viser sig, at den ikke understøtter PHP...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 04-09-02 14:57

hej igen,

ka' det passe i har den hostet eller andet fra Jepponet?.. -->
http://jepponet.dk

og hvis i ikke hoster den selv at i har et af disse webhoteller?.. -->
http://www.jepponet.dk/webhotel.htm

og hvis i har hvilken en og hva' har i valgt til den?

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : mortenkrogh

Modtaget 30 point
Dato : 05-09-02 12:21

Hvis du ikke rigtigt ved, hvad der skal til, kan jeg anbefale at bruge chart.dk's automatiske afstemningsboks. Du skal bare oprette et login og så kan du oprette alle de afstemningsbokse du vil. På din egen side, ligegyldigt hvorledes serveren er sat op, skal der indsættes et lille link til chart og afstemningen vil køre.
På chart.dk kan du selv bestemme farver, visningsformer o.l.

Jeg tror, at du vil spilde flere timer af din tid på at lave noget der er tilnærmelsesvis så godt som chart.dk's afstemningsscript.

Mvh Morten

Godkendelse af svar
Fra : ras65

Dato : 05-09-02 14:34

Tak for svaret mortenkrogh.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 10-09-02 19:07

Hej Ras65,

hvis du fortæller mig de oplysninger jeg har spurgt om... ka' jeg bedre hjælpe dig, hvis jeg evt. sku' hjælpe dig/jer med de ting i ska' ha' lavet, som f.eks. en tagwall, afstemning osv...

men før jeg ka' det, ska' jeg vide om der er understøttelse for PHP, ASP eller andet...

så hvis du vil være venlig at finde ud af det... så ska' jeg nok hjælpe videre så godt jeg ka'...

du ka' evt. også maile mig på strarup@worldonline.dk hvis du ikke vil ha' de oplysninger til at ligge herinde...

mvh.

Strarup