/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Point
Fra : masteraugust0
Vist : 544 gange
50 point
Dato : 24-02-05 13:26

Hej alle

Hvad gør man når man intet svar får på et spørgsmål....jeg mener med pointene??
Kan man føre dem tilbage eller hænger de fast i "evigheden"?

Mvh.Jan

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 24-02-05 13:31

Intet svar, eller ingen kommentarer i det hele taget! Hvis det er det sidste kan du slette spørgsmålet igen. Hvis det er det første er points tabt, med mindre du accepter et svar, da du så kan få 50% af dine points tilbage, hvis mindst 5 personer køber svaret!

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 24-02-05 13:31

Med intet svar , mener jeg selvfølgelig et brugbart svar og ikke blot en kommentar eller et svar der intet løser.

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-02-05 13:34

Hvis du ikke mener at have fået et ordentligt svar, kan du ikke få pointene tilbage.
Men hvis der slet ikke kommer nogen svar/kommentarer kan du slette spørgsmålet og så får du ointene igen.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : masteraugust0

Dato : 24-02-05 13:35

Takker og bukker

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-02-05 13:35

Hvis der ikke er kommet en kommentar til dit spørgsmål, kan du bare åbne det, så er der en knap der hedder Slet spørgsmål. Hvis der er kommet en kommentar kan du ikke slette det og så er dine point brugt. Om DU synes at en af kommentarerne rummer svaret på dit spørgsmål eller ej, er ligegyldigt. Men der er alligevel pænt at lukke spørgsmålet, da folk jo har prøvet at hjælpe dig. Var det svar nok?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-05 14:04

Der er også en mulighed for at forhøje point tallet. Dermed kommer spørgsmålet igen øverst på listen over ubesvarede spørgsmål i den kategori spørgsmålet omhandler (..ikke i 'Seneste 25 !). Ydermere får alle der abonnerer på spørgsmålet en e-mail om, at point tallet er øget ..altså en slags 'reminder' om at spørgsmålet stadig ikke er besvaret tilfredsstillende.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 24-02-05 15:53

Ja men den kan ikke altid bruges!!!!!!
Har lige forsøgt m/et gl. spørgsmål men max point er 500

Masteraugust

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-02-05 16:00

Masteraugust. Så kan du åbne et nyt spørgsmål til 1 point og så blot linke til dit første spørgsmål. Derved kommer du også ind på Seneste 25. Hvis du vil give mere end 1 point må du jo godt det. Prøv det! Det kan da være det hjælper. Hilsen Arne