/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Vesterling/Valbjørn
Fra : Rytterknaegten
Vist : 493 gange
99 point
Dato : 24-02-05 11:42

Søger en Vesterling, med en Valbjørn Slægtsbog, kontakt mig venligst på John@Valbjorn.dk Mvh Rytterknaegten.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-02-05 18:40

Har du søgt på bibliotek.dk de fleste slægtsbøger findes der.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-02-05 22:58

Kun fordi én af mine første chefer på Danfoss hed Valbjørn,
prøvede jeg at se Email hos TDC med dette navn.

Prøv selv at spørge på Valbjørn her: http://www.epost.dk/
og du vil finde mange, over 40, som du kan kontakte via mail...
Svend

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 99 point
Dato : 26-02-05 23:05

Men der er kun 3 Vesterling,
samme sted som ovenfor: Email hos TDC.

Og relationer mellem Vesterling og Valbjørn?
I google fås kun dette, dit spørgsmål her i kandu.
hilsen igen Svend

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 06-03-05 17:04

Hej Svend, det jeg egentlig søgte var en formodet slægtning, C. Westerling, ja det var med W. Vedkommende havde været inde på Besvarede spørgsmål, og kommenteret mit indlæg vedr. Valbjørn familien, men saa desværre ikke har givet sig til kende på min mail adresse. Vedkommende jeg søgte kontakt med, er en Westerling/Valbjørn.
Tak endnu engang for din hjælpsomhed. ps: Danfoss Valbjørnen ER der "styr" på.
Mvh John