/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Regne points ud
Fra : camved
Vist : 720 gange
50 point
Dato : 24-02-05 11:30

Hvordan regner man points ud, hvis man ikke har en WW-lommeregner???
Er der en formel til at regne points værdier ud vha. informationer fra en varedekleration???

Tarkker...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 24-02-05 12:51

Hvad snakker du om??
Hvad er en ww lommeregner?
Hvad er det for point der skal regnes ud?
Er det bare mig der finder spørgsmålet uforståeligt?

Kommentar
Fra : finnhans

Dato : 24-02-05 13:06

WW er vel = WeightWatchers!
Jeg kender ikke deres formel til udregning af points, men i bogen "Spis for livet", der også kører efter et pointsystem (felter) er der denne formel:

(antal kalorier pr 100g/60) * (antal gram spist/100) = point ialt (felter)

Jeg kører selv efter denne formel/bog og har på 10 måneder tabt 14 kg.

Bogen kan formentlig lånes på biblioteket ellers er ISBN 87-11-16331-3
mvh

Kommentar
Fra : camved

Dato : 24-02-05 15:29

Valde>> prøv at kigge på www.weightwatchers.dk ;)

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 24-02-05 15:40

Ok Ok! Der var bare så mange udtryk som jeg aldrig i mit liv har truffet på!

Kommentar
Fra : Birgit7400

Dato : 22-07-05 11:01

På siden

http://www.alexnolan.net/software/pointscalc.htm

kan du få en WW-lommeregner til komputeren GRATIS!

Nemmere kan det vel ikke blive *Smiler*